Nieuw voedingsschema.. wat vinden jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw voedingsschema.. wat vinden jullie?

Hoe vinden jullie dit voedingsschema? Mijn doel is om aan te komen in spiermassa.

8:00
    60gr Brinta met magere melk
    Banaan

9:00
    3 boterhammen
    Kalkoenfilet

10.00uur tot 12:00 Trainen

12.15
    Blikje tonijn (150gr uitgelekt)
    Whey Shake

14.15
    Brinta 60gr + magere melk
    Banaan/Appel

16.15
    3 Boterhammen Kalkoenfilet/Kipfilet
    Banaan/Appel

17.00 Avondeten

19.00 Infrarood Sauna

21.00
    Blikje Tonijn

En verder minstens 2 1.5L flessen per dag, géén cola, alcohol etcetera.

Ik gebruik dit schema al eventjes als basis, maar vroeg me af waar ik het kan verbeteren. Ik wil niet TE breed worden, maar wat breder wel. Ik maak wel progressie met het schema vraag me af waar ik het nog kan verbeteren/uitbreiden.

Ben overigens 22 jaar
    weeg 70 kilo
    en ben 1.73 groot

Kwark is overigens bewust weggelaten aangezien mijn gezicht daarop reageert dmv puisten.

Beter als je er even de voedingswaardes bijzet, verder lijkt het me wat weinig,
    na je training mis ik koolhydraten en ik zou ook nog wat nemen tussen je avondeten en dat blikje tonijn.

Ps je training staat van 10 tot 12 is dat puur training of inclusief reistijd want 2 uur trainen is teveel.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Beter als je er even de voedingswaardes bijzet, verder lijkt het me wat weinig,
      na je training mis ik koolhydraten en ik zou ook nog wat nemen tussen je avondeten en dat blikje tonijn.

Ps je training staat van 10 tot 12 is dat puur training of inclusief reistijd want 2 uur trainen is teveel.
      Inclusief reizen etc, is het niet zo dat je voor je training voornamelijk koolhydraten nodig hebt, en daarna voornamelijk eiwitrijk moet eten? Hoe zou ik het eventueel kunnen uitbreiden? Ookal heb ik het idee dat het voor mij toch wel bijna genoeg is zoals het nu is.

Comment

Is eerder cut dan bulkschema. Denk dat je veel kcal tekort komt, en inderdaad kh na het trainen is geen slecht idee. Kun je doen door het dubbele aantal grammen van wei aan dextrose bij je shake te gooien.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Shake in de ochten die Brinta met whey voor extra eiwitinname.
          Voor de rest zul je echt meer moeten eten. Op hoeveel kcal zit je nu?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X