Vernieuwd schema, meningen graag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vernieuwd schema, meningen graag?

Ben benieuwd wat jullie van dit schema vinden, doel is aankomen in spiermassa. Ik heb bij de kalkoenfilet 7gram eiwit ingegeven per half pakje aangezien ik geen voedingswaarden kon vinden op de AH flinterdunna kalkoenfilet. Vandaar ook geen kcal en koolhydraten meegerekent daar. En bij avondeten maar voor het gemak overal 2gr gerekent. Natuurlijk is dit meer, maar is natuurlijk afhankelijk van de dag.

Ik ben 22 jaar, 1.70 en 68 kilo. Brinta neem ik overigens met water net als de shakes. Vanwege puistjes

Bij de maaltijd van 9 uur heb je te weinig eiwitten, zal de training niet bevorderen,neem eventueel voor en na de training amino's
    De eiwitten uit brinta, brood, rijst aardappel moet je niet meetellen deze helpen niet spiermassa aan te komen
    Voor het slapen zou ik er nog 250 gram kwark bij doen voor de eiwitten die 'snachts opgenomen worden, je kan daarbij een omega capsule slikken die zorgen ervoor dat het nog langzamer opgenomen wordt

Daarnaast vind ik het vreemd dat 50 gram kalkoen maar 7 gr eiwit is mijn kalkoenfilet (c1000/aldi) heeft 22 gram per 100 ofwel 11 per 50 gram , 150 gram tonijn is bij mij al 37,5 gram eiwit , ik zou even goed de producten bekijken voor je ze koopt , ik heb vrijwel de goedkoopste producten met de beste voedingswaarde.

Ik hoop dat je hierwat aan hebt

gr Tim
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

vanwaar heb je die excelsheet? moet ook zo eentje hebben.

grtzz

Comment

Je kan je missende onderdelen hier vinden Bart CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat. Calorieen, calorietabel, calorienwijzer, energiesticker, gratis calorietabel, calorientabel, calorieentabel, calorienwijzer.

Denk dat je wel een beetje teveel kcal binnen krijgt kerel aangezien je avond eten er ook nog niet eens bij zit.

Heb je je behoefte wel al uitgerekend of is dit een schema die je van iemand zo hebt overgenomen?
        Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X