Voedingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingen

Hallo,

Ik heb een aantal vragen.

Ik ben 21 jaar, ik weeg nu 105 k/g en ben 2.00 Meter.
    Mijn vet percentage is ong 20%, iets aan de hoge kant dus..

Ik train nu 4/5 keer per week hierbij doe ik minimaal 45 minuten Cardio.
    Vervolgens pak ik dan iedere keer dat ik train 2 verschillende spiergroepen met gewichten. (Bv: Biceps/Triceps. Borst/Schouders)

Als ik geleidelijk vet wilt verbranden + spieropbouw en strakker wilt worden. Is het dan aan te raden om eiwit/koolhydraat shakes te nemen? Zo ja,

Kan iemand mij hier meer informatie over geven met betrekking tot het gebruik hiervan? Ik bedoel wanneer geeft dit het beste resultaat..? Voor/Na het trainen?

Alvast bedankt

Groet,

JX21

Hoi, welkom hier.
    Gebruik eerst altijd de zoekfunctie van dit forum om antwoorden te vinden op je vragen voordat je ze post. Veel vragen zijn namelijk al eerder beantwoord in oudere topics. Ook de stickies van dit forum staan bomvol info voor beginners. Zowel over training als voeding en supplementen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben het eens met de Ophaler. De vragen die je stelt zijn eigenlijk al beantwoord in verscheidene topics. Lees eens cutschema's van anderen. Daarnaast had je dan al lang geweten dat spier opbouwen en vet verbranden nauwelijks samen gaat.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X