Hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij voedingsschema

Hallo, ik ben een vrij onervaren beginner in deze wereld en ben +/- 1.83 en weeg nu 72 a 73 kilo. Ik train nu ongeveer weer een 3 maanden vollop en het resultaat begint redelijk te komen. Allen krijg ik het nog niet onder d eknie om een goed voedingsschema in elkaar te zetten. Ik zou graag wat kilo's willen aankomen. help?

Ik heb dat voedingsschema van die andere jongen ook bekeken maar weet niet of ik hiermee ook een gewichttoename krijg.

Alvast bedankt.

Anton

Sticky topics geven voldoende uitleg hoe/wat omtrent een voedingsschema. Wil je aankomen ga meer eten dan je dagelijks kcal onderhoud. Zodra je een eigen opzetje hebt zul je er adviezen over krijgen om tot een completer schema te komen. Er zullen geen kant en klare schema's gegeven worden.

Comment

Thx

Ok ik zal een eerste opzet maken en dan posten. Kan ik een klein beetje van het voedingsschema uitgaan die ook al op ene topic eerder aangegeven staat?

Comment

Je kan schema's van andere gebruiken in de zin dat je leert van de adviezen daar gegeven in combinatie met het sticky topic.

Bijna letterlijk iets overnemen daar en tegen heeft geen zin omdat ieder lichaam anders is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X