Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
euhmm...niet echt. Brinta kan idd, maar wordt gewoon beton.
Andere soorten ontbijtgranen staan stijf van de suikers en missen ook wat havermout heeft: goede vetten.
euhmm...niet echt. Brinta kan idd, maar wordt gewoon beton.
Andere soorten ontbijtgranen staan stijf van de suikers en missen ook wat havermout heeft: goede vetten.
Daarom vind ik havermout ook beter, maar als je vraagt naar alternatieven is brinta de enige die wat mij betreft in aanmerking komt. Die vetten kun je voor compenseren door een klein beetje olijfolie erbij te keilen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hoeveel gram Cashew Noten eet je dan? Met 100gram Cashew Noten zou je wel op die vetten komen maar alles gaat omhoog he ;p Dan zit je opeens een stuk boven je dagelijkse KCal behoefte ;x Je kan het wellicht proberen en als je merkt dat je teveel aankomt dan pas je het aan, of je begint met 50g cashew noten ;]
Edit: ziet er een beetje uit naar mijn bulk schema, maar weet ook nog niet of die wel goed is ^^ Schema is voor iedereen persoonlijk, dus als je merkt dat je aankomt doe je iets minder kcal, maar je verhoudingen liggen volgens mij wel goed.
Ik weet het nog niet ;] Ben ook nog maar net begonnen met bulken. Zowiezo denk ik dat je wel meer zou kunnen verwachten, aangezien je ook wel wat vet aankomt. 1kilo spiermassa zou misschien iets te voorbarig zijn though, aangezien een gemiddeld lichaam 5kg per jaar kan aanbouwen ofzo. Dus dat zou misschien 0.5kg per maand zijn als je effectief en veel trained.
Hoeveel gewichtstoename zal je dan hebben ongeveer per maand? ik weet dat het persoonlijk is maar zal dat 1 kilo zijn of nog minder?
Afhankelijk van de aanleg, en dan nóg kun je er niks van zeggen helaas...ben toen ik begon in de eerste maand 3 kilo aangekomen, daarna redelijk blijven hangen. Moest mijn behoefte weer een dikke stap omhoog schroeven voor er weer wat bijkwam..nu 2 kilo op 6 weken.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment