Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
afgelopen week in 3 dagen 350 km gefietst.(kauberg ook nog opgefietst)
met zware rugzak ..ongeveer 7 uur per dag
alles ff opgemeten vantevoren....o spierverlies
Ik denk idd blijven eten....ik dronk tijdens de tocht een liter melk(en veel water) en nam af entoe wat dextro..verder goed ontbijten en tussendoor broodmaaltijd.
Ik denk idd blijven eten....ik dronk tijdens de tocht een liter melk(en veel water) en nam af entoe wat dextro..verder goed ontbijten en tussendoor broodmaaltijd.
best gegaan
ja met alleen een broodmaaltijd tussendoor red je het niet dan wordt je nog magerder als ik
mssn 2x maaltijdje doen 1tje na 2 en een half uur en dan weer naar 2 en een half uur.
maar wat je moet eten ben ik nog niet echt goed in ben zelf bezig om gewoon alles naar binnen te stoppen wat past voor mijn kleine maagje
suc6
best gegaan
o = 0 ? als in NUL spierverlies? Dat is netjes als dat gelukt is.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment