Oké, ik ben hier nieuw maar ik dacht dat het wel een goed plan was om mijn schema's gelijk voor te leggen aan de kenners hier. Dus hier volgt mijn eetschema.
Ochtend
eiwitshake op nuchtere maag
200ml melk met 25gram pap (brinta), vaak nog iets van algemene vitaminepil
rond half 11 kleine plak kruidkoek en appeltje (of ander fruit)
Middag
drie boterhammen (1pindakaas, 1kipfilet, 1sandwichspread)
dan zo tussen 3 en 4 uur een banaan
Avond
avondeten varieert sterk, komt omdat ik daarbij afhankelijk ben van mijn ouders
ongeveer voor het slapen gaan half bakje optimel yoghurt met stukjes fruit en soms nog iets van fruit (2 kiwi's)
Zo ziet het er dus in zijn algemeen uit. Daarbij moet ik waarschijnlijk vertellen dat ik 17 ben (1-10-1990) ongeveer 190cm lang en ongeveer 100kg weeg. Ook is het zo dat ik op dinsdag en donderdag train voor American Football, op die dagen eet ik in de middag geen fruit en eet ik om 5 uur magnetron maaltijd of iets van brood. Verder gebruik ik voor en na fitness (doe ik meestal op ma,wo,vr, maar als ik de tijd heb ook op di,do,za) supplementen, ik fitness rond 5 uur. Daarvoor neem ik Gaspari Superpump 250, en daarna weer een eiwitshake.
Mijn doel is uiteraard sterker worden maar ook mijn BMI verlagen. Mijn vraag is dan ook of ik mijn hele eetschema daarvoor om moet gooien of slechts deels wijzigen. Verder is commentaar en kritiek altijd welkom.
Alvast bedankt, Tim
P.S. Ik zal mijn schema voor fitness bij trainingsschema's posten
Ochtend
eiwitshake op nuchtere maag
200ml melk met 25gram pap (brinta), vaak nog iets van algemene vitaminepil
rond half 11 kleine plak kruidkoek en appeltje (of ander fruit)
Middag
drie boterhammen (1pindakaas, 1kipfilet, 1sandwichspread)
dan zo tussen 3 en 4 uur een banaan
Avond
avondeten varieert sterk, komt omdat ik daarbij afhankelijk ben van mijn ouders
ongeveer voor het slapen gaan half bakje optimel yoghurt met stukjes fruit en soms nog iets van fruit (2 kiwi's)
Zo ziet het er dus in zijn algemeen uit. Daarbij moet ik waarschijnlijk vertellen dat ik 17 ben (1-10-1990) ongeveer 190cm lang en ongeveer 100kg weeg. Ook is het zo dat ik op dinsdag en donderdag train voor American Football, op die dagen eet ik in de middag geen fruit en eet ik om 5 uur magnetron maaltijd of iets van brood. Verder gebruik ik voor en na fitness (doe ik meestal op ma,wo,vr, maar als ik de tijd heb ook op di,do,za) supplementen, ik fitness rond 5 uur. Daarvoor neem ik Gaspari Superpump 250, en daarna weer een eiwitshake.
Mijn doel is uiteraard sterker worden maar ook mijn BMI verlagen. Mijn vraag is dan ook of ik mijn hele eetschema daarvoor om moet gooien of slechts deels wijzigen. Verder is commentaar en kritiek altijd welkom.
Alvast bedankt, Tim
P.S. Ik zal mijn schema voor fitness bij trainingsschema's posten
Comment