Mijn voedingsschema...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Brave jongen.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
      Dit dieet bevat meer dan 130 gr hoor

Aangeraden door mij: 2,5 gr per kg lichaamsgewicht
      Ja ik bedoelde alleen de whey, foutje. 2.5 per kg zit Nex al ver boven denk ik, als ik een estimate maak zal het wel boven de 500 liggen.

Train je veel om dit allemaal te kunnen verbruiken, Nex? Of heb je een intensieve baan? Je bent behoorlijk veel groter geworden in die 1.5maand tijd ;o Ik ben zelf ook aan het bulken en dat gaat opzich wel maar ik irriteer me dat mijn armen zo langzaam gaan ;/ Misschien moet ik toch wat meer dumbels en ropes gaan doen ipv bijna alleen maar apparaten ofzo?
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

zowiezo de apparaten zoveel mogelijk links laten liggen. Kun je hier op het forum overal lezen waarom

Comment

Denk dat je probleem daar ligt ja, apparaten... je hebt mijn dag weer verpest. Ik train (helemaal niet) met apparaten, oke ik geef toe heel soms maar dit komt echt zelden voor. Meer reps helpt ook ik doe zelf 12 - 10 - 8 - 6.

Verder train ik 5 x in de week maar 4 x is al voldoende hoor.

Comment

Apparaten kúnnen makkelijk zijn met bepaalde isolaties.(calf-raise, weighted crunches ROM, Back-extension) Verder is vooruitgang buiten dat zeer afhankelijk idd van de opzet en uitvoering van je training.

Comment

Oke bedankt, ik zal binnenkort even gaan zoeken naar waarom ik niet met apparaten moet trainen, das nieuw voor me (ben ook nieuw met fitness en forum dus geen wonder).
              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Omdat apparaten je lichaam niet genoeg uit kunnen dagen'. Best leuk voor de beginner, de revaliderenden die bij de fysio lopen of huisvrouwen die in beweging willen komen maar voor de aanzet van spiergroei waardeloos.
                Ik gebruik apparaten zeer schaars. Ik gebruik ze eigenlijk alleen als warming up of cooling down als ik te moe ben geworden om mezelf in balans te houden bij het gebruik van lossen gewichten. Apparaten vind ik overigens bij wijlen en tijd wel goed als EXTRA isolatieoefening. Extra, nooit ter vervanging.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben van plan om mijn schema iets aan te passen.

1 -

150g havermout
                  halve liter melk
                  50g whey
                  banaan
                  3 donker volkoren boterhammen met kipfilet
                  vitamine c 1000
                  3 caps visolie

2 -

appel
                  sinaasappel
                  5 eiren (eiwit)
                  50g weightgainer

3 -

rijst met kip / pasta met veel vlees
                  200g spinazi
                  50g whey en 300ml melk

4 -

5 donker volkoren boterhammen met kipfilet
                  3 caps visolie
                  500g magere kwark

5 -

Rijst met klein beetje zalm
                  130g erwten
                  50g weightgainer

6 - (na het sporten)

500g aardappelen
                  120 - 180g tonijn
                  5 eiren - eiwit
                  150g sperzibonen
                  50g whey
                  komkommer

7 - (voor het slapen)

Appel
                  50 gram protein 95 (caseine eiwitten) of 500g kwark
                  3caps visolie

Neem over de gehele dag verspreid ook 10 caps biergist wat goed is voor de bloedvaten.

Verbeteringen zijn altijd welkom...

Voordat Erik weer begint met dat ''snoepen'', haha... ben er mee gestopt.

Comment

Release the beast within! Heh das aardig wat ;D Qua hoeveelheid en $$ ook ;p

Comment

Neem dat als een soort van compliment. Maar goed, je moet bulken he. Overigens valt het qua geld wel mee, je moet weten wanneer en waar je iets koopt. Dus niet zomaar naar de plus lopen en alles in het winkelwagen stoppen, haha.

Comment

Ik vind het er wel ok uitzien ik zou alleen de appel als laatste maal schrappen.

Ps wat zijn de hoeveelheden Kh/eiw/vetten die je nu binnenkrijgt?

Comment

Met Quibus eens, en ben het niet eens met die wei in maaltijd 3, zo midden op de dag.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Err dubbel post ofzo, foutje

Maar ja was als compliment bedoelt ;p

Comment

General

Wat kan ik bij maaltijd 3 beter vervangen voor whey? Sugesties?

Gbane

Bedankt...

Quibus

Durf het zo niet te zeggen, zal het nog een keer uitrekenen.

Comment

Gewoon meer kip eten.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X