Hulp nodig met voeding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig met voeding

Hey hallo allemaal!

Ik ben 3 maanden terug begonnen met fitness en krachttraining. Ik wil graag afvallen. Ik ben ook veel gezonder gaan eten: geen vettig eten, veel groenten, voldoende fruit en veel vezels. Mijn vraag: wat is goed en wat niet als ik wil afvallen?

-Is Hazelnootpasta (chocolade) goed voor je als je het een keer per dag of 3 keer per week eet?

-Is pindakaas wel geoorloofd als ik wil afvallen? Het bevat namelijk wel goede vetten en is veelal natuurlijk.

Dit is mijn eetschema van een gemiddelde dag:

Ochtend:

-6:00 1 kom muesli met yoghurt en 1 sinaasappel
    -10:00 1 banaan (of appel)

Middag:

-12:00 Twee meergranen (volkoren) boterhammen met kaas/chocopasta/pindakaas en een glas karnemelk
    -16:00 Een glas karnemelk.

Avond:

18:00 Ongeveer 1 stuk vlees. (vooral kip) veel groenten en wat aardappelen of rijst. Soms pasta.

Door de hele dag heen drink ik natuurlijk veel water.

Mijn vraag: zit ik op het goede spoor? Is mijn manier van eten wel goed als ik wil afvallen? Graag wat tips en advies!!

Alvast bedankt.
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Begin maar eens met het lezen van wat andere voedingsschema's want dit trekt nergens op.

Gesloten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X