Binnenkort weer beginnen met trainen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    mineralen zitten toch niet alleen in yoghurt. je kunt ze ook op een andere manier binnen krijgen. Neem desnoods suplementen om je mineralen binnen te krijgen. Maar is groente niet een goeie bron van mineralen? Ik zou toch echt die yoghurt vervangen en ben zeker dat je het kunt missen, want je bent er zoals je zegt niet dol op

En boterkoek is ongezond en dat is gewoon onzin om te zeggen ik eet het omdat het veel kh bevat. dan eet maar iets met veel kh dat gezond is.
    Een voedingsschema moet goed in elkaar steken en vooral gezond zijn, daar hoort rotzooi niet tussen. Tis maar net hoe streng je wilt zijn, maar ik raad je aan om het eruit te gooien en er iets gezonds voor in de plaats te doen.

Cheaten kan natuurlijk wel, maar ik zou het niet iedere dag doen ( 1 x in de week in het weekend bijvoorbeeld)

Maar met het schema gaat wel goed komen, ik heb ergere gezien. Hier is tenminsten 95% gezond. Bij sommige zit het vol kaas, muesli en fruitrepen en cruesli en dat soort ongein

dus vervange ook de yoghurt en de boterkoeke en dan ben je al een redelijk eind op weg

Bedankt voor je tip die yogurt en boterkoeken vliegen er dus uit en zal eens kijken voor wat ik ze ga vervangen.
    Eetschematje word ook nog groter hoor. maar wil mn lichaam er eerst weer aan laten wennen om veel voeding binen te krijgen.

Maar iig Bedankt
    A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Originally posted by peedee View Post
      Weleens aan een weight gainer shake gedacht? Daar kom je zeker van aan en zitten meestal ook nog voldoende eiwitten in. Dit ipv een whey shake nemen of in combinatie voor wat extra eiwitten.
      Ja, ik versta onder shake ook een weight gainer..
      denk niet dat ik er dan ook nog een Eiwit shake bij ga doen denk dat dat iets te veel van 't goeie is...
      A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Wat een onzin om op zaterdag niks te eten... waar slaat dat op? Rust neem je door genoeg dagen tussen de trainingsdagen niet gaan trainen niet door niks te eten op zaterdag.

Grootste onzin die ik ooit heb gehoord, niet eten op zaterdag. Ik houd het maar een paar uur vol om niks te eten...

Edit: Overigens eet je 5 maaltijden achter elkaar brood? Probeer wat meer variatie in te brengen door meer rijst, pasta, kip, vis, groente, fruit en eventueel kleine hoeveelheid voedingssuplementen erbij te nemen.
        Last edited by Nex-; 01-06-2008, 22:37.

Comment

Een tonijn+pasta salade tussen de broodmaaltijden in bvb zou al veel meer balans brengen ;]
          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Vasten is DE manier om je hele anabole staat van je lichaam om zeep te helpen. En die anabole staat is juist waar we zo veel mogenlijk in willen verkeren. Eten eten eten dus!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Volgens mij bedoel hij, dat hij opzaterdag niet volgens het schema eet of niks van shakes ofzo neemt. Tenminsten het lijkt me sterk dat iemand niet gaat eten.

Comment

juist minsterfit,dat bedoelde ik ook,alleen ik had het wat verkeerd utgedrukt nou ja
                he de mazzlll

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X