Voedingsschema ::Commentaar nodig!!::

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Vind het zelf eerlijk gezegd wel grappig, er wordt gezegd pre workout (pre is latijn voor voor) post workout (latijn voor na) en peri workout (peri is grieks voor rondom, toch handig gym). Vind de inconsequentheid wel grappig. Maargoed om de vraag dus te beantwoorden: peri workout is net voor/tijdens/net na de training.
    Oh!! Latijns...duur, hoor. Okay. Maar voor de training: hoeveel minuten (uren) voor de training zou je dat moeten eten? Je moet toch minstens 2 uur voor het trainen eten.
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Mwah, er zijn er genoeg die een uur voor de training nog een volledige maaltijd weg werken. Ik kan dat niet, ik moet trainen met nuchtere maag. Ik denk dat het beste is om dat dan een uur/halfuur voor je training te eten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je moet trainen met een nuchtere maag? ik kan ook goed een maaltijd weg werken voor de training. Wat is er dan, word je dan misselijk of komthet dan weer naar boven, dan zou ik het ook niet doen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          je moet trainen met een nuchtere maag? ik kan ook goed een maaltijd weg werken voor de training. Wat is er dan, word je dan misselijk of komthet dan weer naar boven, dan zou ik het ook niet doen.
          Mijn training moet dan aan intensiteit inboeten, omdat het anders allemaal omhoog komt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Zoals al gezegd, dan zou ik het ook niet doen

Comment

Hmm, maar voor de verbranding van vet maakt het dus niet uit hoelang je voor het trainen gaat eten?

Comment

Mijns inziens niet.

sigpic

Comment

Is cardio het meest effectief op een nuchtere maag? Ik eet namelijk altijd voor en na de training een banaan. (eigenlijk alleen als het in huis is )

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                    Is cardio het meest effectief op een nuchtere maag? Ik eet namelijk altijd voor en na de training een banaan. (eigenlijk alleen als het in huis is )
                    Het verschilt per persoon, maar het is over het algemeen zeer effectief.

Maar cardio op nuchtere maag natuurlijk wel s ochtends doen, voordat je gegeten hebt. Als je het s avonds pas doet, is je bloedsuikerspiege; e.d. niet zo laag als s ochtends.

Dus als je het s ochtends doet geen banaan, maar een whey shake/ bcaa's nemen, daarna pas echt ontbijten

Comment

Ik was vergeten nog wat stats over mezelf te geven.

Let wel, ik ben een n00b. Pas begonnen en ik was behoorlijk dik. (dat is nu veel minder )

Leeftijd: 18

Gewicht: 67 Kg

Vetpercentage: (voor het laatst 1 maand terug gecheckt) 17.4%

Ik streef naar een vetpercentage van 10% of minder. Ik weet niet hoelang dat gaat duren, maja...waarschijnlijk nog een hele tijd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X