Je kan het beter wel even rustig opbouwen. Kijk eerst wat je nu zo gemiddeld eet. En bouw rustig per 100 calorien naar die 3500 toe. Anders ga je in een keer veels te snel, je lichaam moet eerst wennen!
help help help!!
Collapse
X
-
Cardio is niet nodig in de bulk Qbane. Zou het dan ook niet doen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostCardio is niet nodig in de bulk Qbane. Zou het dan ook niet doen.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by qbane View PostNee ok maar hij wil van dat vet af dus makkelijker eerst die vet kwijt en dan bulken. 16%bf eerst naar 12-13% brengen ofzo dan bulken. Plus als je weinig spier massa hebt krijg je dus ook een btje van cardio om weer op 'normaal' te komen zeg maar, en is je conditie en metabolisme gezond voordat je aan de kracht-training gaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostJe kan geen voedingsschema maken? wat voor een handicap heb jij dan?
Ga niet zo een onzin uitkramen en bekijk gewoon een aantal schemas op het forum en pas deze aan op je behoefte.
Dat je niet emteen een goed schema hebt is normaal, maar dat maakt niet uit, jij bent de gene die het op moet stellen. We kunnen wel tips geven en zeggen wat anders moet als je iets post, maar dat is ook alles
EDIT: bij mij is het trouwens wel gelukt, vet verbranden en spieren erbij. probleem is dat het dan niet bepaald snel gaat. had het pas na 2 maanden door toen ik een weegschaal haalde
Je kan geen voedingsschema maken? wat voor een handicap heb jij dan?
Wat ben ik een spetter
Comment
-
Originally posted by cybersul View PostJe kan geen voedingsschema maken? wat voor een handicap heb jij dan?
Ik kan geen schema opstellen, dat kan toch iedereen of niet?
of het dan goed is, is een andere vraag, maar een begin maken en het posten is toch te doen
naja uiteindelijk kreeg ik toch medelijden en heb hem een handje geholpen.
Moet ook toegeven dat ik het niet echt op een nette en beleefde manier heb gezegd tegen hem.
Comment
-
-
Let een beetje op je reacties vriendje, dat accepteer ik niet. Niet zomaar iemand zwart gaan maken, als je diegene nog helemaal niet kent.
Daar ben ik niet van gediend!
Alvast bedankt voor je medelevend respect.
Gr. Sodaar
Originally posted by Nex- View PostMisterti
Doe je even rustig? Hij is hier net nieuw, er zijn genoeg mensen die met echte onzin komen lees: Sodaar.
Ts
Wil je gaan bulken of Cutten? Heb je je behoeften uitgerekend? Kan je ons alvast wat over je normale maaltijden vertellen? Wat je op dit moment naar binnen krijgt... Verder slaat de titel nergens op. Help, help, help? Waarom, als er iets ernstigs is gebeurd kan je beter het ziekenhuis of de politiebureau even opzoeken.
Je komt zo erg haastig over en in deze sport moet je geduld hebben.
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostLet een beetje op je reacties vriendje, dat accepteer ik niet. Niet zomaar iemand zwart gaan maken, als je diegene nog helemaal niet kent.
Daar ben ik niet van gediend!
Alvast bedankt voor je medelevend respect.
Gr. Sodaar
Feit is gewoon dat jij soms met de onzinnigste onzin komt aan zetten. Je zult vast een hele aardig kerel zijn en alles, maar als jou uitspraken en voedingstips niet goed zijn, zijn ze niet goed. Daar is niks aan te doen.
Nou mag jij misschien geluk hebben dat je super genen hebt of wat dan ook, maar er zijn veel mensen die hebben dat niet en als ze dan jou tips volgen bereiken ze niks.
Mensen doen zo tegen jou, omdat je gewoon dikkopig volhoud dat jou dingen goed zijn, terwijl ze dat niet zijn. Denk daar maar eens over na en zie niet iedere kritiek meteen als iets om je belachelijk te maken, doe er wat mee en ga niet doen alsof dat van jou goed is.
Comment
-
ieder lichaam werkt anders kerel. Sommige mensen kunnen ongestraft alles eten zonder hun BF te verhogen en anderen moeten heel strikt op dieet om een paar pondjes te kunnen verliezen. Feit is dus dat sommige mensen een veel betere genetische aanleg hebben om droog EN gespierd te worden. De zogeheten mesomorph dus.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment