De voedingswaarden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De voedingswaarden

Ik weet niet of sommigen (of de meesten van jullie misschien wel) deze site al kennen maar ik vind hem bijzonder fijn werken.
    Hier de link:

Voedingswaarde van voedingsmiddelen

Succes!
    Geniet, en drink met maten!

Gebruik meestal de eetmeter, deze af en toe als ik even snel iets moet zoeken.
    Who's the Chef

Comment

daar bereken ik al me voedingswaardes...en op de verpakking van het product

Comment

ik kijk voordat ik iets koop op de verpakking en als ik iets gegeten heb houd ik het bij in een logboek wat ik later invul op internet; Qbane valt af - Eetdagboek van qbane waar de waarde word gecalculeerd, zeer handig ;] Nouja, tegenwoordig heb ik wel behoorlijk wat standaard maaltjes die dan niet zoveel veranderen, maar goed zo ben ik daar gekomen ;p Weeg nog altijd alles uit als ik niet de gehele verpakking gebruik ;p
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Goede site, kende hem zelf ook al.
          Heb hier nog een site die ik vandaag heb ontdekt, zeer handig!
          Voedingswaarden -

Comment

Gebruik ik idd zelf ook sinds den beginne, makkelijkste in het gebruik (die ik kon vinden)
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Zover was ik ook al gekomen. Handige site.

Gr. Daniel
              Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik weet niet of sommigen (of de meesten van jullie misschien wel) deze site al kennen maar ik vind hem bijzonder fijn werken.
              Hier de link:

Voedingswaarde van voedingsmiddelen

Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X