De post-workout suiker/carbs/insuline thread

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De post-workout suiker/carbs/insuline thread

Ik lees echt teveel tegenstrijdige zaken op dit board en andere boards. Welke carbs kan ik nu het beste na mijn training nemen en hoeveel? Tafelsuiker, dextrose, vitargo, fruit? etc

Welke nemen jullie, hoeveel en vooral waarom!

Ik neem op dit moment 1 pakje dextrose die ik tijdens mijn training opeet. En ik weet dus eigenlijk niet waarom ik specifiek die neem. Wel dat het te duur is

Dextrose. Wegens: insuline afgifte en tempo. Anders vitargo. Of magere melk (neem ik zelf, 1 liter), lekkere II, en hoewel de GI laag is, wordt het toch rap opgenomen. Puik spul.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dextrose vs Vitargo?

en hoeveel?

Comment

Neem je magere melk tijdens je training General? Hoop het niet...

Kev

Wat is een pakje dextrose? Hoeveel... ik neem aan dat je dat gewoon met water mixt. Ik neem dextrose met whey na het sporten. Denk dat je hier betere resultaten van kan verwachten qua massa dan. Fruit na het trainen kan ook best of heb ik het fout? Ik heb het niet in mijn schema staan maar soms eet ik wel eens een sinaasappel of een manderijn als ik na het sporten thuis kom.

Comment

Hm.. ik neem eigenlijk altijd gelijk na het trainen een shake en 2 boterhammen met appelstroop.. fout?..
          An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Als dat alles is wat je na het sporten eet en drinkt vind ik van wel. Veels te weinig.

Comment

Zelf geen ervaring met vitargo, maar er zijn er een hoop die er erg tevreden over zijn.
              Dextrose deed ik normaal een gram of 30 tijdens en 30 na. Of 250gr na, maar dat is een ander verhaal.

@ Nex
              Is PWO.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Als dat alles is wat je na het sporten eet en drinkt vind ik van wel. Veels te weinig.
                Nee tuurlijk niet, een uur na de training eet ik nog een volledige maaltijd. Maar ik heb 't over gelijk na de training. Althans, kwartiertje erna, moet eerst nog naar huis.
                An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Na training een AA drink of kleine aquarius. Als ik niks op de sportschool neem maar thuis mijn wheyshake drink neem ik meestal een halve liter red bull of een eetlepel honing.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

een halve liter red bull?!?

Comment

CreaVitargo en Megagrow(XXL) vind ik zeer goede pwo produkten.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Na training een AA drink of kleine aquarius. Als ik niks op de sportschool neem maar thuis mijn wheyshake drink neem ik meestal een halve liter red bull of een eetlepel honing.

damnn een halfe liter!!!

ik gebruikte zelf golden finish van controlled labs en waxy maize (vitargo)

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Goeiendag..stuiter jij dan door het huis heen ofwa?
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ok ik geloof dat iedereen een bepaalde pwo neemt. Maar waarom juist die? Welk feitje oid heeft je er toe doen beslissen om dat te nemen?

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Goeiendag..stuiter jij dan door het huis heen ofwa?
                              hahah ik zie het al voor me mr ophaler helemaal door het huis heen rennen met handen wapperend in de lucht

whaaa whaaa whaaa gillend roepend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X