vet percentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet percentage

Nu ik zo'n 6-7 weken aan t trainen ben is mijn vetpercentage gedaald van 17,9% naar 16,3%.
    Is dit een snelle daling, of te langzaam nog? Dan weet ik nl. of ik mijn eet/trainingsschema aan moet passen.
    Mijn gewicht (78kg) is hetzelfde gebleven overigens.

Voor het begin is het netjes te noemen. 1.6% : 6 = 0.26% per week.

Als vuistregel kun je aanhouden dat met zeer strikt werk 0.5-0.7% per week kunt zakken.

Comment

Originally posted by vbezemer View Post
      Nu ik zo'n 6-7 weken aan t trainen ben is mijn vetpercentage gedaald van 17,9% naar 16,3%.
      Is dit een snelle daling, of te langzaam nog? Dan weet ik nl. of ik mijn eet/trainingsschema aan moet passen.
      Netjes, erg netjes. Gewicht maakt niks uit. Je hebt er alleen spiermassa bij gekregen. Je moet zeker zo doorgaan. Alleen wel letten op je behoefte (die veranderd namelijk ook).
      "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

ikzelf had een daling van 24% naar 14% in 2 maanden met voornamelijk cardio en 4x compound oefeningen voor krachttraining, maar ik pushte mezelf wel om 5-7x per week naar de fitness te gaan (elke dag dat ik kon zeg maar). zoals boven vermeld; dat je gewicht gelijk blijft is alleen maar goed ;]
        Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Te veel in korte tijd is niet aan te raden. Krijg je meer kans op los huid + zit je hoogstwaarschijnlijk naast het sporten nog te crashen qua eten.

Comment

Geen last van gehad, ben nog maar 25 dus me huid is nog wel lekker elastisch ;p Qua eten at ik gezonder dan voorheen maar nog steeds veel.
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Hoe betrouwbaar is een vetpercentage meting van de gemiddelde huis, tuin -en keukenweegschaal eigenlijk? Heb zo'n glazen weegschaal thuis (was 35 euro bij de Aldi) maar vraag me af hoe betrouwbaar dat ding is (meet met van die metalen platen erop).

Bij mij geeft dat ding eigenlijk al tijden rond de 18% aan maar kan me niet voorstellen dat 't zo hoog ligt.

Hoe meet je dit echt betrouwbaar?

Comment

Originally posted by vbezemer View Post
                Netjes, maar volgens mijn ben je toch marokaanse met de naam vbezem. Dan hoor je je toch aan ramadan te houden? Zo ja, hou je veel aan de eiwitten en niet teveel vet of koolhydraten te eten voor het slapen gaan. doe k ook
                Last edited by cybersul; 02-09-2008, 14:40.
                Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X