ik ga beginne met droog te trainen hoe pas ik nou me voeding aan? moet ik nog gewoon veel eiwitten gaan eten of juist koolhydraten? ik weeg zelf 74 kilo en ben 1.75 ben wel droog van mezelf maar wil nog droger worden met name me taille en me buik wie ken me helpen met informatie thanks groetjes
Droog trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Staat echt al heel veel informatie over dit onderwerp hier op het board Domingo, zou zeker nog wat meer lezen als ik jou was staat heel veel nuttigs tussen.
De basis is in ieder geval je voeding rustig aanpassen, niet al te ver onder je calorie behoefte gaan dus niet uithongeren en hoog in je eiwitten gaan zitten om niet teveel spiermassa te verliezen.
-
Droog trainen.
Goedendag,
Ik zie zoveel informatie hier dat ik eigelijk niet meerw eet waar ik me het ebst aan kan houden, kunt u mij misschien helpen.
Ik train om tog nog wel een beetje te groeien maar wil wel ook al beginnen met droog trainen. Ik train erg hard dus zie wel de mogelijkheid er in.
Zou u alleen willen vragen of u geen dag/week dieet voor mij heeft om mij aan te houden? Zou dat heel erg op prijs stellen.
U kunt mij mailen of bereiken via [email protected]
Zie uw reactie te gemoet.
Met vriendelijke groet,
Mo
Originally posted by domingo View Postik ga beginne met droog te trainen hoe pas ik nou me voeding aan? moet ik nog gewoon veel eiwitten gaan eten of juist koolhydraten? ik weeg zelf 74 kilo en ben 1.75 ben wel droog van mezelf maar wil nog droger worden met name me taille en me buik wie ken me helpen met informatie thanks groetjes
Comment
-
Goedendag,
Ik zie zoveel informatie hier dat ik eigelijk niet meerw eet waar ik me het ebst aan kan houden, kunt u mij misschien helpen.
Ik train om tog nog wel een beetje te groeien maar wil wel ook al beginnen met droog trainen. Ik train erg hard dus zie wel de mogelijkheid er in.
Zou u alleen willen vragen of u geen dag/week dieet voor mij heeft om mij aan te houden? Zou dat heel erg op prijs stellen.
U kunt mij mailen of bereiken via [email protected]
Zie uw reactie te gemoet.
Met vriendelijke groet,
Mo
Comment
-
Ja deze gaat zeker dicht. Wat een onzinbump. Topic uit 2003!
Gesloten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment