Goed Onbijt Brinta en eieren??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed Onbijt Brinta en eieren??

He hallo, ja ik heb weer eens wat.... Brinta, de naam is goed alleen het product daar ga ik van over mijn nek..
    ik zag Brinta wake up Banaan in de winkelschappen, dus die heb ik gekocht
    Nu lees ik dat daar teveel suikers in zitten, weer niet goed dus, brinta zelf vind ik smerig als het echt heeeeeeeeeeel erg goed voor je is wil ik het misschien nog eens proberen, maar brinta warm eten........ het idee al dat het als je het niet te snel eet zo hard word als steen en dan die klonten.. gatver

Las ergens dat een perfect ontbijt bestaat uit Brinta en 2 eieren,
    of ze gekookt moesten zijn of gebakken dat stond er niet bij, maar is dit het perfecte ontbijt voor BB???

Nu denk ik Brinta wake up maken ze niet voor jan doedel... maar goed ... ik hoor het wel of het wat is ja of nee
    En nog wat ik heb het over de zakjes brinta wake up niet het hele pak wake up, want die heb je ook.
    In zo'n zakje zit: 16.1g suiker inderdaad

Ps: Ik bedoelde Ontbijt en niet onbijt
    Last edited by Black Identity; 23-08-2008, 23:16.
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Ik snap je probleem niet? Dit is onzin, neem dan gewoon havermout.

Comment

Kort maar krachtig HAVERMOUT ( Gewoon nemen Brinta niet zeuren , het went met de tijd en de meeste vieze dingen zijn het beste voor je )

Comment

Originally posted by Horatio View Post
        Kort maar krachtig HAVERMOUT ( Gewoon nemen Brinta niet zeuren , het went met de tijd en de meeste vieze dingen zijn het beste voor je )
        Pardon??? gewone brinta en havermout lust ik niet punt ik heb het vroeger al vaak zat moeten eten. Misschien zegt je moeder nog tegen je dat je niet moet zeuren, maar ik ben geen 17 zoals jij! Ik moet helemaal niets!

Laat ook maar zitten, hier mag een slotje op!
        Last edited by Black Identity; 24-08-2008, 02:58.

Comment

@black identity Ik zou proberen om havermout in een bak te doen daarbij een beetje melk dan een zoetje erbij(1 tje is genoeg) dan in de magnetron 2min op maximaal zodat het lekker warm word. Ondertussen bak je eieren helemaal geklutst zodat wanneer je bakkie havermout klaar is de geklutste eieeren toevoegd aan de havermout en dan lekker smikkelen werelds ontbijt.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Hard als steen wordt brinta alleen als je qua verhouding meer brinta dan melk hebt gebruikt. 200-300ml melk, 50-100gr brinta en dan doe je voor de smaak een schep Choco pro80 er bij in plaats van eieren. Of aardbei als je dat liever hebt. Even goed schudden in de fles of goed roeren/mengen in een bakje en naar binnen gieten. Easy dus. Brinta en havermout warm vind ik niks.

Comment

Ik meng altijd brinta en havermout 1 op 1, en dan voldoende melk erbij zodat het na 5 minuten nog steeds niet hard wordt. Gewoon koud eten, is goed te doen. Je zou nog wat suiker of een zoetje toe kunnen voegen. Normaal vind ik brinta ook ranzig maar met havermout erbij is het delicious

Comment

Hey BI, hier een tip.
                Kook brinta of havermout met water of magere melk, gooi het in de blender, beetje whey er bij doen en dan blenden tot het helemaal vloeibaar is. Dan heb je een drinkontbijtje. Werkt prima als je er niet zo dol op bent.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

het recept van de ophaler doe ik gewoon havermout met water en whey en dan gewoon heel even schudden en gewoon opdrinken zonder blender of koken.
                  Dat si mijn dagelijkse ontbijt 150gr havermout 300ml water en 50 gr whey
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb net 1 zakje van die wake up brinta gedronken, het wel wel mee, alleen veels te zoet, nu dat allemaal goed is gegaan, ga ik eens normale brinta proberen, maar ik ga de melk niet warm maken. En eieren erin zoals ik hier lees, klinkt erg onsmakelijk. Ik heb geen blender dus doe het gewoon in mijn shaker en dan schudden. Het recept van de ophaler vind ik nog het beste

Nu nog 1 vraag voordat jullie me hebben overgehaald?

Waarom is brinta het beste ontbijt voor Bodybuilders? Wat voor effect zou het hebben???
                    neem aan dat er verder niets bij de brinta genomen word als ontbijt? geen brood??? crackers? brinta alleen is voldoende???
                    Last edited by Black Identity; 24-08-2008, 13:04.

Comment

Heb geen weegschaaltje dus hoeveel eetlepels brinta moet ik gebruiken?

Comment

even terugkomend over Brinta, ik heb dat vannochtend gegeten en moet zeggen dat mijn darmen van slag zijn, zit vaak op de plee aan de dunne
                        en proef de halve brinta nog steeds..........

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                          even terugkomend over Brinta, ik heb dat vannochtend gegeten en moet zeggen dat mijn darmen van slag zijn, zit vaak op de plee aan de dunne
                          en proef de halve brinta nog steeds..........
                          Je bent dit voedsel nog niet gewend dus je lichaam reageert zo. Ik moest eerst ook helemaal wennen aan ontbijtgranen. Ik ontbeet vroeger met een sigaretje en een colaatje light. Dus dat was racekakken in de eerste week. Mijn advies: volhouden. Je went er snel genoeg aan. Ook de smaak.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                            Heb geen weegschaaltje dus hoeveel eetlepels brinta moet ik gebruiken?
                            een weegschaaltje is niet zo duur. Ik zou je aanraden er een te kopen, zo weet je ook hoeveel je van wat binnen krijgt. Tenzij je precies kunt inschatten, hoeveel je van wat neemt.

Maar bij mij is volgens mij 1 opgehoopte eetlepel brinta 8 gram. Weet het niet meer zeker, srry

Comment

Ik heb zoveel lege whey potten met maatschepjes dat ik die gewoon gebruik om brinta/havermout te scheppen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X