Eerste Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Volgens mij bij ontbijt en na de training... Ach, gezeik in de marge
    Bij mij staat op de verpakking voor het beste resultaat:
    2 uur na het (eerste) ontbijt en direct na de training

Comment

oke en hoe zit het met de rustdagen, moet ik me dan ook gewoon aan het schema houden?

Comment

Originally posted by paulusdeboskabouter View Post
        oke en hoe zit het met de rustdagen, moet ik me dan ook gewoon aan het schema houden?
        Uiteraard !

Qua voeding doe ik dat wel...
        Met mijn whey shakes niet... die neem ik 1 maal daags direct Na de training
        Beter is elke dag 2... maar ja ik kri jg er anders bultjes van, daar zit ik niet echt op te wachten

Comment

Schema aanhouden, whey s'ochtends wel, maar na de (niet)training niet
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

oke misschien een beetje dom maar wat is dat whey nou precies:P het schijnt dat ik het 3keer in me schema heb maar ik heb gee nidee wat het is

Comment

Originally posted by paulusdeboskabouter View Post
              oke misschien een beetje dom maar wat is dat whey nou precies:P het schijnt dat ik het 3keer in me schema heb maar ik heb gee nidee wat het is
              Er is een hele mooie zoekfunctie hier op het forum en op internet...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X