Onderhoud/Cleanbulk Spanksta.. Bekijk schema a.u.b!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud/Cleanbulk Spanksta.. Bekijk schema a.u.b!

Ik ben er lang mee bezig geweest dus neem aub de moeite! Alvast bedankt!

Alle commentaar welkom.. Zelfs zeer negatief!

Info over mij:
    - Leeftijd: 19 jaar
    - Gewicht: 59
    - Lengte 1.78
    - BF : 6,0 %
    - Onderhoud: 2248

ETEN: Even vooraf een paar dingen.

* Ik ga 2 ochtenden en 3 middagen naar school
    - ochtend: Van 08:00 - 12:30
    - Middag : van 12.00 - 16:30
    * Ik heb dus 2 voedingsschema's gemaakt.. 1 voor s'ochtens en 1 voor s'middags school.

TRAINEN:

Trainingstijden/dagen:
    Maandag: 8.45 - 10.45 (Schouders + Biceps)
    Dinsdag: 8.45 - 10.45 (Borst + Triceps)
    Woensdag: 8.45 - 10.45 (Schouders + Rug)
    Donderdag: 15.30 - 17.30 (borst + Biceps)
    Vrijdag: 15.30 - 17.30 (schouders/Rug + Triceps)
    Zaterdag: Rust (Werken)
    Zondag: Rust

Voor elke training (Zit wel bij de tijd inbegrepen) Loop ik 15 Minuten hard en roei ik 15 Minuten.

Hier volgen een aantal oefeningen die in mijn schema thuis horen:

15 Min harlopen op 12.5
    10 Min roeien op 10 (hoogste)
    Opdrukken: ongeveer 3 sets van 20
    Biceps Exercises - Standing Cable Curls 3 sets van 15 { http://www.shapefit.com/biceps-exerc...ble-curls.html }
    Biceps Exercises - Hammer Curls: 3 sets van 12 { }
    Chest Exercises - Incline Dumbbell Flyes: 3 sets van 12 { http://www.shapefit.com/chest-exerci...ell-flyes.html }
    Chest Exercises - Incline Bench Dumbbell Press: 3 sets van 12{ http://www.shapefit.com/chest-exerci...ell-press.html }
    Triceps Exercises - V Bar Pushdown: 3 sets van 15
    { http://www.shapefit.com/triceps-exer...ttachment.html }
    Back Exercises - Wide Grip Rear Pulldowns 3 sets van 12
    { http://www.shapefit.com/back-exercis...hind-neck.html }
    Middle Back Exercises - Single Arm Dumbbell Rows 3 sets van 12
    { http://www.shapefit.com/middle-back-...bell-rows.html }
    Aan het einde nog wat buikspieroefeningen
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Als ej vet% klopt en dat gewicht ook (wat me wel lijkt) zou ik niet op onderhoud gaan eten maar gewoon flink bulken.

Comment

heey,
      ik kan het erg slecht zien meeste mensen doen het in een excel bestandje dit kan je heel overzichterlijk maken en als je er een beetje handig in bent formules/codes gebruiken van het programma.
      bij schema zie ik dat je 1x een appel eet dat noem je geen hele maaltijd.
      verder zie ik het niet echt goed sorry kan aan mij liggen
      Calisthenics / Street workout

Comment

2 uur trainen is ook te lang, kijk is even in het trainings sticky zou ik zeggen

Comment

Trainingsschema is zoiezo al niks. Verbranden en over je hoofd gooien die handel. Voedingsschema is van wat ik er van kan lezen niet onaardig, maar een stuk fruit is zeker geen hele maaltijd he.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je mag best wel iets hoger in je kcal gaan zitten hoor met je voeding.

die training is idd niks :P waarom ga je geen fullbody/compounds doen?

Bodybuilding.com - Video Tip Of The Week - Bodybuilding.com Video Tip Of The Week.
            iets naar onder scrollen naar #9, Foundation training. Watch and learn

Comment

Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
                De kcal van Volk. brood klopt niet volgens mij, omdat 1 snee 33 gram is (ongeveer) en dat qua kcal zit rond de 68. En vervang die volle yoghurt door magere yoghurt. En niet te vergeten eet 500 gram magere kwark voor het spaen gaan, en die walnoten zal ik ergens bij je 4de maaltijd verplaatsen.

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
                  De kcal van Volk. brood klopt niet volgens mij, omdat 1 snee 33 gram is (ongeveer) en dat qua kcal zit rond de 68. En vervang die volle yoghurt door magere yoghurt. En niet te vergeten eet 500 gram magere kwark voor het spaen gaan, en die walnoten zal ik ergens bij je 4de maaltijd verplaatsen.
                  spaen = SLAPEN

Comment

Originally posted by MacB View Post
                    Als ej vet% klopt en dat gewicht ook (wat me wel lijkt) zou ik niet op onderhoud gaan eten maar gewoon flink bulken.
                    Ja precies... mijn idee
                    6% is sowieso wel erg laag... mag best wat bij... gewoon gaan schranzen !

Comment

is het ook een optie om meer te rusten? te nixen en rustig aan te doen?

Comment

in jouw geval zou ik de tijd die je niet trained gebruiken om te eten :P niet om "niks" te doen.

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
                          33 gram is geen 68 kcal, maar 85 kcal. Tenminste bij mij is dat zo.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            33 gram is geen 68 kcal, maar 85 kcal. Tenminste bij mij is dat zo.
                            zoiets dacht ik dus ook :/

Comment

Een Whey shakeje na het sporten zou je toe kunnen voegen. En de walnoten voor het slapen gaan is een minder goed idee, die kun je inderdaad beter verplaatsen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X