aankomen door minder trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vanaf nu op jullie advies (Bedankt tot zover!)

10 Min Roeien (WU)
    60 Min Kracht
    10 Min Buikspieren

Ik doe cardio omdat ik niet werk en niet elke dag school heb.. dus ik voer niet extreem veel uit.. bekijk mijn rooster van eten ook even die ik heb gepost als je wilt.. is die wel een beetje okay? Voor iemand die weinig tot niks verder meer doet? Ik ben niet heel zwaar maar wat ik weeg zijn wel spieren.. Ik kom een aardig eind voor een klein ventie..
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Ga er dan bij werken als je zelf al vind dat je weinig doet.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Spank View Post
        vanaf nu op jullie advies (Bedankt tot zover!)

10 Min Roeien (WU)
        60 Min Kracht
        10 Min Buikspieren

Ik doe cardio omdat ik niet werk en niet elke dag school heb.. dus ik voer niet extreem veel uit.. bekijk mijn rooster van eten ook even die ik heb gepost als je wilt.. is die wel een beetje okay? Voor iemand die weinig tot niks verder meer doet? Ik ben niet heel zwaar maar wat ik weeg zijn wel spieren.. Ik kom een aardig eind voor een klein ventie..
        je kunt de ongevere onderhoud bereken, door de voedingsbehoefte calculator.
        Werk je niet veel, dan vul je bij de optie werktoeslag, het bolletje gering in.
        sport je veel en al langer, dan gevordere of zelf vergevorderde ( maar dat is bij jou niet het geval, vermoed ik )

Comment

Originally posted by Spank View Post
          ..ga dus iets meer vetten enz eten..
          Zou vooral van dat enz meer gaan eten

Verder moet ik zeggen dat ik zelf merk met 1/2 a 3/4 uur training sneller aan te komen dan met 1 uur + dus 2 uur lijkt me zoals anderen al aangeven (veel) teveel van het goede.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X