melk, ei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Altijd koudgeslingerde (ECO-)honing kopen. Als de honing niet kristalliseert onderin de pot na een aantal weken dan is het troep. Komt door verhitting in de produktie. ECO honing bevat meestal ook minder pesticiden en zware metalen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      wie heeft ooit gezegd dat zoetstoffen beter zijn dan dextrose? is canderel suiker, dextrose dan? dacht dat het een merk suiker was, weet het wel zeker, had er ook zoetstoffen van.
      Suiker=sucrose. Vraag alleen is of je beter je spullen kunt zoeten met dextrose, of met zoetstoffen. Zoiezo niet met sucrose of HFCS, vandaar dat ik gewoon meteen dextrose zei.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Suiker=sucrose. Vraag alleen is of je beter je spullen kunt zoeten met dextrose, of met zoetstoffen. Zoiezo niet met sucrose of HFCS, vandaar dat ik gewoon meteen dextrose zei.
        ach nu snap ik het...

Het was min of meer een soort van onderzoeksvraag..
        Tja dextrose is ook goed spul lijkte me, zeker als hij zijn yoghurt s ochtends eet, daar kun je wel snelle suikers gebruiken.

Weet zo niet of het op de rest van de dag zo handig is, dus op de tijden die niet in de buurt van de training komen.

Maar aan de andere kant, hebben zoetstoffen ook geen positieve toevoegde waarde.

Nou ben benieuwd of het antwoord op de vraag, nog eens voorbij komt flitsen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X