Op zich weet ik nu onderhand wel hoe en wat qua eetschema's. Toch even laten zien. Ben enigsinds wel "trots" dat ik nu zoveel kan wegstauwen zonder meteen vet te worden. Dat terwijl een jaar terug 1400kcal me onderhoud was hehe. Me vorig schema van 2200-2800 zorgde dat ik nog afviel, dus bij deze een nieuw schema gemaakt.
Op de niet sportdagen eet ik minder koolhydraten en houd me eiwitten en vetten lekker hoog. De sportdagen zit goed in eiwitten, lager in vetten en meer koolhydraten. Zodoende ontstaan er tussen de hoog/laag dagen een anabolish effect waardoor vet aanzet hopelijk relatief weinig is en blijft.
Me sportschema is ook zo dat er om de dag gesport wordt dus komt prima uit zo.
Kritiek is altijd welkom.
PS
Kijk Mark...dit is meer dan die 2100-2300 die je me adviseerde eens te doen na het V-diet
Op de niet sportdagen eet ik minder koolhydraten en houd me eiwitten en vetten lekker hoog. De sportdagen zit goed in eiwitten, lager in vetten en meer koolhydraten. Zodoende ontstaan er tussen de hoog/laag dagen een anabolish effect waardoor vet aanzet hopelijk relatief weinig is en blijft.
Me sportschema is ook zo dat er om de dag gesport wordt dus komt prima uit zo.
Kritiek is altijd welkom.
PS
Kijk Mark...dit is meer dan die 2100-2300 die je me adviseerde eens te doen na het V-diet
Comment