Falstyr's Eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Falstyr's Eetschema

Op zich weet ik nu onderhand wel hoe en wat qua eetschema's. Toch even laten zien. Ben enigsinds wel "trots" dat ik nu zoveel kan wegstauwen zonder meteen vet te worden. Dat terwijl een jaar terug 1400kcal me onderhoud was hehe. Me vorig schema van 2200-2800 zorgde dat ik nog afviel, dus bij deze een nieuw schema gemaakt.

Op de niet sportdagen eet ik minder koolhydraten en houd me eiwitten en vetten lekker hoog. De sportdagen zit goed in eiwitten, lager in vetten en meer koolhydraten. Zodoende ontstaan er tussen de hoog/laag dagen een anabolish effect waardoor vet aanzet hopelijk relatief weinig is en blijft.

Me sportschema is ook zo dat er om de dag gesport wordt dus komt prima uit zo.

Kritiek is altijd welkom.

PS
    Kijk Mark...dit is meer dan die 2100-2300 die je me adviseerde eens te doen na het V-diet
    Attached Files

Ziet er weer goed uit man, zie de GIX shake ertussen staan

Goed te horen dat je metabolisme bijgetrokken is, moet er niet aan denken dik te worden door 2000 cal binnen te krijgen XD
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Die Genix shake is super en zo enorm lekker :O
      Zou hem haast 2x per dag willen hehe. Maar raakt me whey te snel op.

De groenten houd ik ruim. Erwtjes/Wortels, Sperziebonen, Spinazie etc.
      Last edited by Falstyr; 16-09-2008, 20:36.

Comment

139gr kh op niet trainingsdagen,kom je daar me toe?
        Vind het nogal weinig.Ik zit zelf in de cut en heb het met 270gr kh soms al moeilijk.
        Persoonlijk zou het me te weinig zijn,maar als het voor jou lukt des te beter.
        Op deze manier zal je idd maar weinig vet aankomen,wat uiteindelijk een cutperiode veel makkelijker zal maken of mss zelfs overbodig.
        Ziet er goed uit.

suc6
        getting back in shape...

Comment

veel KH's heb ik alleen nodig op sportdagen aangezien het de motor draaiende houdt om intensief te kunnen trainen. En kh's heb je niet echt nodig voor spierherstel, maar eiwitten daar en tegen in combinatie met meer vetten voor testosteron.

Tijdens het lang en veel cutten zat ik zelfs weken lang op 50-65gr per dag met 95-100gr op trainings dagen. Ging ook goed, maar je traint minder intensief en lang dan. Lage kh dagen zouden m,oeten zorgen dat depots vrij laag blijven en dus alles meteen in de spieren trekken en laat verbruiken ipv vet aanzet.

Minder vet op sportdagen maakt me ook minder sloom en duf tijdens het trainen zelf.

Las ergens ook hoe sommigen op sportdagen hoog Eiwit/KH hadden en op niet sport dagen Eiwit/Vet. Dus tja waarom niet proberen. Beviel goed en houd het voorlopig zo.

Comment

Ik lees op nogal wat websites (ook hier) dat creatine het best kan worden genomen direct na de KT, omdat het creatine tekort dan het grootst is en 's ochtends op niet trainingsdagen. Sommige sites vermelden ook dat creatine na de training je spierherstel extra stimuleert. Ik lees dat, weet dus niet of beide ook echt zo is...

Comment

Originally posted by steentje View Post
              Ik lees op nogal wat websites (ook hier) dat creatine het best kan worden genomen direct na de KT, omdat het creatine tekort dan het grootst is en 's ochtends op niet trainingsdagen. Sommige sites vermelden ook dat creatine na de training je spierherstel extra stimuleert. Ik lees dat, weet dus niet of beide ook echt zo is...

Welke afslag heb jij genomen in dit topic?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik doe Creatine Overload op moment.
                Niet sportdag 5gr bij ontbijt, 5 gr voor het slapen.
                Op sport dagen 5gr ontbijt, 5gr voor sport, 5gr na het sporten.

Als pot op is ga ik Animal Stack + Animal M-stack gebruiken.
                Dan zal me bulk periode redelijk ten einde lopen vermoed ik.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Welke afslag heb jij genomen in dit topic?
                  Volgens schema wordt creatine om 07.00 genomen, vandaar de opmerking. Blijkt dus anders te zijn.
                  Last edited by steentje; 17-09-2008, 12:39.

Comment

En soms om 5:30 als ik vroege dienst heb en dus vroeger op sta. Dus ja ik neem creatine bij ontbijt.

Comment

hey ziet er zeker goed uit man

Waar had je dat gelezen over kh+ew hoog op trainingsdagen en vet+ew hoog op niet trainingsdagen? Ik ben ook aan het overstappen naar de bulk en ik ga dit ook zeker wel toepassen in mijn nieuwe schema! Hoe zit het verder met de verhoudingen kh/ew/vet op wel en niet trainingsdagen? Of waar ik dit kan vinden?
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Las het op verscheidene plekken, maar korte samenvatting van alles staat T-Nation.com | Mondays With Thibs: Beef Up Your Body Composition

Comment

ik kon het er niet tussen vinden... wel dat een controll day een goeie is als je aan het bulken ben. Die ga ik er wel ingooien denk ik

op wat voor zoekterm had je gezocht voor deze info? Ik ben al een paar dagen bezig, maar kan het echt niet vinden. Ook vooral over hoeveel kh je bijv. moet schrappen op niet trainingsdagen etc.
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

De precieze hoeveelheden van de voedingstoffen heb ik ook nergens gezien. Enige manier om daar achter te komen is het zelf te proberen en kijken wat werkt bij jouw. Maar het punt is de ene dag dat Eiwit/Vet domineerd en andere dag Eiwit/Koolhydraten.

Vanaf maandag gooi ik Animal Pak en M-pak in me schema er bij. De 1 wordt om 12.00 genomen en de ander als pre-work out. Is merendeels vitaminen en shit dus zou niet zoveel uit moeten maken naast gebruik met Creatine.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X