Graag aanvullingen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag aanvullingen!!

He medebodybuildersgekken.
    Ik zet hieronder me voedingsschema neer maar het is niet genoeg. Dus graag aanvullingen wat ik erbij kan eten om lekkere droge spiermassa te winnen
    De maaltijden zijn niet in tijd ingedeeld want er kan variatie van tijd zijn.
    maaltijd 1
    150 gr havermout
    50gr whey

maaltijd 2

2 brood bruin
    150gr kip
    1 handje cashewnoten

maaltijd 3

2 brood bruin
    150gr kip
    stuk fruit

maaltijd 4

2 bruin brood
    150gr kip

maaltijd 5
    80 gr havermout
    5 hele eieren
    100ml melk mager

maaltijd 6
    2 brood
    200 gr tartaar

maaltijd 7

500gr kwark met mct olie

Dit eet ik 2 dagen en dan eet ik een dag avondeten met ouders mee dus groente en carbs en eiwit ipv maaltijd 5 of 6.
    Daarnaast neem ik na de training dextrose en whey natuurlijk.
    Graag aanvullingen kwa wat ik erbij kan nemen.
    eat eat eat and look like a freak!

Bij het ontbijt zou ik er wat slagroom bij keilen. Easy calories. Bruin brood vervangen door volkoren uiteraard. Verder wellicht in plaats van twee boterhammen er steeds 4 pakken, 2 met kip, 2 met pindakaas/tahin/iets in die richting.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Waarom niet gewoon elke dag min. 1 warme maaltijd?

Ik zou ook ergens in de middag een bordje rijst met kip/vis en groente doen
      Who's the Chef

Comment

Ik zou zelf wat minder brood eten lijkt me nogal eentonig
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

bruin brood is natuurlijk volkoren brood maar dat lijkt me logisch

En staat bij droge spiermassa he general en met slagroom zie ik niet in hoe dat daar in bij kan dragen

Zat inderdaad te denken om van 2 naar 3 boterhamme te gaan maar pindakaas is dan wel erg vet misschien iets van ander soort vleeswaren.

1 warme maatlijd erbij zou ik graag doen alleen kan het niet opwarmen want ben altijd onderweg dus dan moet ik het al koud opvreten en weet niet wat ik echt wegkrijg. Word ook schijtziek van dan 3 keer in de week in de keuken staan om te koken.Dat hou ik soms week vol en dan weer 3 maanden niet
          Maar misschien rijst met ei en doperwten dat is koud wel weg te krijgen.

Zou meer fruit ook wat zijn?? Of dan teveel suikers wat je binnen krijgt.

En brood vervelen??? Nee niet echt is makkelijk en goed weg te krijgen. Gewenning zou ik het zelf noemen. Het liefst zou ik de hele dag subway eten want dat vind ik echt het allerlekkerst als ik daar aan denk begin ik te watertanden en het slijm komt uit me mondhoeken. Hmmm steak and cheese sandwich daar mag je me elke minuut van de dag voor storen.

Comment

Maak shake bekers met melk en brinta voor onderweg.

Bak rijst met kip en cashew noten, wat rode paprika poeder en lichtjes kaneel, kip met zwarte peper poeder in pan gemaakt. Lekkere combo die makkelijk weg eet. Doe er desnoods nog wat augurk of tomaat fijn gesneden er door. Maak 1 bak en je hebt genoeg voor 2 maaltijden. Kost helemaal niet veel tijd. In 15mins gedaan.

Slagroom...de GeniX shake werkt prima ook in de cut. Moet gewoon zorgen dat je kcal gedurende de dag laag blijft natuurlijk. Maar als je, zoals mij, moeite hebt om aan de juiste hoeveelheid vetten te komen is het ideaal. En vet is goed voor spierbehoud/aanzet, vetverbranding en dergelijke.

Comment

Slagroom zeker wel. Veel verzadigd vet, true, maar dat zou zich best eens kunnen uiten in een hoger testosteron en daarmee in een hogere spierwinst. Daarnaast wordt je volgens mij eerder vet van teveel kh dan van teveel vet (bij een gelijk kcal overschot, zelfs ondanks de TEF). Heb echter geen studies hierover, dit is slechts een gevoel dat ik heb.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

eet je het gewoon koud op falstyr??

Klinkt wel lekker hou van gekruid eten en dat eet inderdaad makkelijker weg.

Maar de slagroomshake van geniX is niet voor mij weggelegd heb geen aanleg om droog te worden dus moet verre weg blijven van dat soort dikke vette bende.

Vetten haal ik wel uit me noten en eieren mct olie.

@ general maar het hogere test niveau gaat vanaf december een handje geholpen worden door andere produkten dus daarhoef ik me niet zo druk om te maken.
                En deel de mening dat je misschien wel vetter word van teveel carbs dan vetten. Alleen dan denk ik wel dat je vetten moet hebben die juist merendeel enkelvoudig en meervoudig onverzadigd zijn en geen transvetten en dergelijke.
                Last edited by Triple X; 18-09-2008, 21:19.

Comment

Ik zou dan een lekere gainer mee nemen voor de afwisseling.

Van waar de hele dag onder weg?
                  Who's the Chef

Comment

heb nog genoeg weightgainer potten staan hiero dus dat is geen probleem.

Ben bezorgerscoordinator bij het grootste folderverspreidbedrijf van nl. Ben daardoor bijna elke dag veel onderweg met me auto om in mijn gebied te zijn waar ik de kwaliteit van moet handhaven. Maak gemiddeld 1000km per week.Dusja brood is dan wel makkelijk om tussen de afspraken door even 2 broodjes naar binnen te werken.

Comment

Transvet is wel even een heel andere categorie dan verzadigd vet he bro. Verder ben ik het wel met je eens, dat je als je je test toch een handje gaat helpen, je je vetten inderdaad beter kunt halen uit onverzadigde bronnen. Zorg wel dat je ziek veel visolie gaat slikken (liefst nu al beginnen) tijdens en na je kuur he.

sigpic

Comment

ah oke duidelijk verhaal.

Misschien is kijken voor een magenetron in de auto
                        net als vrachtwagen chauffeurs
                        Who's the Chef

Comment

waarom visolie??
                          Neem nooit visolie meer eigenlijk vroeger wel altijd.

@been zat eigenlijk zelf eerder te denken aan persoonlijke kok die achterin me auto om de 2 uur lekkere dingen maakt voor me

Comment

hahaha
                            ga op vakantie naar thailand dan importeer je der een die doet er ook nog andere hand en span diensten bij
                            Who's the Chef

Comment

nou breng je me op ideen been. Dat zou af en toe best ontspannend zijn tijdens een lange rit

Maar hoef dan niet speciaal naar thailand kan ook gewoon via de bruidordershop eentje uit oost europa halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X