Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat te doen als je je af en toe volpropt met rommel
Een echte junkdag i.p.v. een dagje 500 kcal extra eten!
Het lijkt mij dat het niet zoveel kwaad kan zolang je het maar probeert te compenseren de dagen erna. Maar ik denk dat het ook per persoon verschilt wat de gevolgen van zo'n actie zijn. Ik zou na zo'n junkdag meteen een kilo aankomen dus het is helaas niet aan mij besteed.
Eens in de zoveel tijd prop ik mezelf helemaal vol met eten tot er echt nix meer bij kan(soort eetwedstrijd met mezelf).
Kan dit veel kwaad?
vreten tot je bijna moet kotsen, heerlijk zolang je maar de nodige voeding binnen krijgt maakt het niet uit. je zult het wel merken aan de weegschaal, maar dat kan nu toch geen kwaad in de winter meer eten is meer power!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment