Hulp gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gevraagd

Hey, ik ben sinds vandaag nieuw op deze site, maar ik spring meteen op hetgeen waar ik hulp mee nodig heb.

Ik ben bezig met trainen (kracht + massa)

Maar we mogen smiddags buiten gaan eten in school, nu vroeg ik me af waar kan ik dingen eten met veel proteïnen in?

Ik eet nu ongeveer 4-5 keer per week friet, dit is slecht vermoed ik, dus ik wil goed gaan eten zodat ik redelijk snel verschil zal/kan zien.

Ben 1.95 cm groot en weeg 73 kg :S

Iemand help?

Originally posted by vankja View Post
    Ik eet nu ongeveer 4-5 keer per week friet, dit is slecht vermoed ik, dus ik wil goed gaan eten zodat ik redelijk snel verschil zal/kan zien.
    Ehhh.... eerst maar eens de voedingsstickies doorlezen, wat voedingsschema's van anderen bekijken en bedenken of je wel de discipline hebt om een voedingsschema op te stellen en je eraan te houden

Zoals altijd, Q&A to get ripped(van punani) doorlezen, ben je wel even zoet mee
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik eet nu ongeveer 4-5 keer per week friet, dit is slecht vermoed ik

Iemand help?
      Regels en Sticky's.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hoe kun je in vredesnaam, buiten gaan eten in school?

Eet je nu buiten school, dus moet je ergens anders eten halen en niet op school zelf?

of eet je in/op school?

Als je iets zoekt waar je goed kunt eten, misschien is subway wel een optie of de bakker met wat broodjes. Maar neem anders gewoon zelf wat mee, discipline tonen is een must in deze sport

Wat je het beste kunt eten ---> sticky's lezen

Comment

Als je VERMOED dat een aantal keren per week friet slecht is ...... tsja, dan heb je nog een lange weg te gaan.
          Zoals al door meerderen gezegd: Sticky's lezen.

Comment

Hey, ik ben sinds vandaag nieuw op deze site, maar ik spring meteen op hetgeen waar ik hulp mee nodig heb.

Ik ben bezig met trainen (kracht + massa)

Maar we mogen smiddags buiten gaan eten in school, nu vroeg ik me af waar kan ik dingen eten met veel proteïnen in?

Ben 1.95 cm groot en weeg 73 kg :S

Iemand help?

1,95m bij 73kg... en 4-5 keer per week friet? En verder eet je blijkbaar niet...

Om de stickies even voor te zijn. Je vermoeden is juist. Naar je stats kijkend denk ik dat je jonger dan 20 jaar bent met een nog hoge verbranding.
            Succes met die stickies en voor vragen daarna zal iedereen je de helpende hand bieden!
            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Heb een beetje door de stickies gelezen, daar stond veel goeie info maar niet 100% wat ik zoek.

Ik bedoelde met dit topic eig van als ik tijdens de middag nu eens kebap (kip) ga eten ipv frieten, is dat beter of neem ik beter gewoon boterhammen mee ofzo?

Srry als dit in de stickies staat, maar heb mijn best gedaan.

Help aub

(en ik weet dat 4-5 keer per week friet zeer slecht is )
              (daarom wil ik dat verminderen tot 1 keer per week en de rest dan zo gezond mogelijk)

Comment

Brood is inderdaad stukken beter.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb een beetje door de stickies gelezen, daar stond veel goeie info maar niet 100% wat ik zoek.

Ik bedoelde met dit topic eig van als ik tijdens de middag nu eens kebap (kip) ga eten ipv frieten, is dat beter of neem ik beter gewoon boterhammen mee ofzo?

Srry als dit in de stickies staat, maar heb mijn best gedaan.

Help aub

(en ik weet dat 4-5 keer per week friet zeer slecht is )
                  (daarom wil ik dat verminderen tot 1 keer per week en de rest dan zo gezond mogelijk)
                  Hehehe kebap lijkt me nou ook niet zo'n slimme keuze, neem liever brood met beleg (kipfilet, rookvlees, ham, rosbief of iets dergelijks)

Comment

en hoeveel boterhammen dan?
                    Stuk of 6-8 sneden?

Comment

Hangt van je behoefte af.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
                        Hehehe kebap lijkt me nou ook niet zo'n slimme keuze, neem liever brood met beleg (kipfilet, rookvlees, ham, rosbief of iets dergelijks)
                        Exclusief ham. Veels afkomstig van varkens is te vettig.

Vlees van dieren zoals Kip en ander gevogelte, Koe, Paard, Kat, Bizon etc is goed.

Comment

Kat?

Comment

Originally posted by steentje View Post
                            Kat?
                            Weet je niet wat een kat is?
                            katten en honden worden ook gegeten hoor. Schijnt zelfs lekker te zijn.
                            sommige mensen vinden het ook lekker, om mens te eten.

Wat zei een kanibaal toen ook alweer: mens smaakt naar kip

Maar goed, volgens mij kun je in nederland geen katten vlees kopen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              Wat zei een kanibaal toen ook alweer: mens smaakt naar kip
                              .
                              En kip dus naar mens....hmmmm...mens met met ananas! Het meest veelzijdige stukje vlees

On-topic: toch triest dat je mensen moet adviséren brood te eten ipv kebab of friet..zucht..Misschien daar een happy meal bij geven? Wie weet helpt het!
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X