Werk in shiften

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je pakt bijvoorbeeld een gewicht, waarmee je het 4 minuten vol kunt houden.
    En je bent aan het einde helemaal kapot.

Dus pak het juist gewicht en ga dan 20 seconden zo snel mogelijk de oefeningen uitvoeren, wacht 10 seconden ( stop helemaal ) en ga weer 20 sec door, dit doe je totdat je 4 min vol hebt.

Dat kan ook met cardio apperatuur. Dus keihard fietsen. 10 sec helemaal stil en dan weer hard fietsen.

Je kunt het zover ik weet met alle oefeningen doen. Alhoewel ik het niet zo snel met deadlifts of squat zou gaan doen.

YouTube - Anthony - Tabata Squat Jumps

Dit is het eerste beste filmpje dat ik op youtube kon vinden. Maar dit geeft je een beetje een idee

Comment

en als je nu bv tabata's doet met een bicepsoefening, is die vetverbranding dan specifieker gericht op je biceps of is dat dan van toepassing op je hele lichaam?

Comment

Originally posted by Liquid View Post
        en als je nu bv tabata's doet met een bicepsoefening, is die vetverbranding dan specifieker gericht op je biceps of is dat dan van toepassing op je hele lichaam?
        Vetverbranding gaat geleidelijk. Of te wel, vet word over weggehaald van het hele lichaam. Dus niet van de plek zelf, die je traint.

Biceps is een kleine spier, dus denk dat de vetverbranding minder zou zijn, dan dat wat die gast op het filmpje doet. Omdat er veel meer spieren bij squat betrokken zijn, dan bij een bicepsoefening.

Comment

Tabata met squats kan wel hoor, zelf ook gedaan. Is moordend, maar wel lekker. Zou eerder uitkijken met bicepscurls of tricepsoefeningen in tabata. Heb ik toch een week lang last van mijn pezen mee gehad.
          Zou inderdaad zoals mrFit al aangeeft geen deadlifttabata doen. Na de eerste twintig seconden is je vorm waarschijnlijk weg.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Tabata met squats kan wel hoor, zelf ook gedaan. Is moordend, maar wel lekker. Zou eerder uitkijken met bicepscurls of tricepsoefeningen in tabata. Heb ik toch een week lang last van mijn pezen mee gehad.
            Zou inderdaad zoals mrFit al aangeeft geen deadlifttabata doen. Na de eerste twintig seconden is je vorm waarschijnlijk weg.
            ik geloof best dat je het met squat kunt doen, alleen net wat je zegt het is "moordend". Ben bang dat ik aan het einde dood omval

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X