Voedingschema voetabller 14 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema voetabller 14 jaar

Hallo mensen,

Ik ben nu op dit forum maar dat maakt niet zoveel uit maar heeft iemand misschien een voedingsschema voor mij ik ben 14 jaar ik weet niet of jullie mijn lengte en gewicht daarvoor nodig hebben als jullie het exact willen weten moeten jullie het even zeggen ik ben wel vrij lang ik denk zo rond de 1.80 en weeg zo 67 kilo.

Maar ik zal het heel fijn vinden als iemand mij een goed voedingsschema zou kunnen geven.

Alvaste bedankt en met vriendelijke groet Tinus

Originally posted by tinus8 View Post
    Hallo mensen,

Ik ben nu op dit forum maar dat maakt niet zoveel uit maar heeft iemand misschien een voedingsschema voor mij ik ben 14 jaar ik weet niet of jullie mijn lengte en gewicht daarvoor nodig hebben als jullie het exact willen weten moeten jullie het even zeggen ik ben wel vrij lang ik denk zo rond de 1.80 en weeg zo 67 kilo.

Maar ik zal het heel fijn vinden als iemand mij een goed voedingsschema zou kunnen geven.

Alvaste bedankt en met vriendelijke groet Tinus
    Haha jonge man, wij geven hier geen kant en klare schema's! Je kunt beter de zoekfunctie gebruiken

Comment

Ik voorspel een waarschuwing en een slotje.

Zelf moeite doen, is ook zo moeilijk tegenwoordig.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Ik voorspel een waarschuwing en een slotje.

Zelf moeite doen, is ook zo moeilijk tegenwoordig.

Jij moet waarzegger worden bro. En zelf moeite doen, net nog was er een gozer die er echt werk van had gemaakt. Ze zijn er wel.

Gesloten.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X