Massa en Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa en Voeding

Hallo ben nog een beginner.

18 jaar
    1.83
    73 kilo ongeveer

Ben nu 1,5 maandje bezig met 4 x per week trainen in een sportschool.

Ik ga hopelijk in dienst bij de luchtmacht, dus moet ieder geval mijn conditie weer terug krijgen.

Daarom 2x per week spinnen van 1 uur, en tussen door nog cardio

Op die dagen ook nog een half uurtje biceps triceps.

De andere 2 dagen, kracht oefeningen, wel steeds andere oefeningen, maar wel zelfde spieren trainen, soort schema hebben we.

Ik wil niet heel breed worden ofzo, maar ieder geval mijn armen stuk breder, borst en buik spieren.
    Me conditie ieder geval weer op pijl brengen. Moet volgens mij wel genoeg zijn met 2x per week spinnen, waarbij ik ook mijn bovenbeen spieren doe (persoonlijk vind ik het erg zwaar)

Maar om mijn spieren groter te maken, moet ik ook goed en meer eten denk ik.
    Maar wat moet ik me daarbij voorstellen, is dat echt heel belangrijk voor mij ? voor mijn doel?

Ik eet s'ochtends niet echt veel, smiddags 3 boterhammen, en s'avonds vaak rijst, wel groot boord.

Maar volgens mij is dat niet genoeg. Zoals wat voor dingen zou ik dan moeten eten ?.

Nog voor trainen broodje ei ofzo ?

Nick

4 woorden commando: regels, lezen, sticky's, succes.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Kan niet anders dan het met Erik eens zijn. Je stelt vragen die al lang en breed gesteld en beantwoord zijn. Ga er eens rustig voor zitten en lees eens wat rond. Gegarandeerd dat je dan de antwoorden vind en nog wat extra opsteekt ook.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik denk dat is een heel erg lange link
        maar jij vind dat kennelijk makkelijk lezen
        Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...