Onderhoud te weinig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud te weinig?

Calorie-iname: 2400 kcal (2200 nodig?)
    60 KG
    1.78

Vraag: eet ik te weinig om niet af te vallen of te veel?

voor onderhoud

Activiteiten:

65 Minuten Fitness
    Bij elkaar kleine 10 KM Fietsen
    Huishoudelijke activiteiten
    Werken van 6 tot 9 savonds (Vakkenvullen)

Eet ik hierbij (elke dag) voldoende? schema (met voedingswaarde) post ik op verzoek..
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Ligt er helemaal aan wat jou voedingsbehoefte is...

even jou vraag gecopieerd. te veel eten is aan komen en minder eten is afvallen en te weinig eten is je niet lekekr voelen.. omdat je te weinig eet..

Als je wil afvallen ga je 200-500 kcal onder je behoefte zitten en aankomen 200-500 kcal boven je behoefte zitten..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

En als je hulp of correcties wilt zou ik toch maar jouw schema posten
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Spank View Post
        Calorie-iname: 2400 kcal (2200 nodig?)
        60 KG
        1.78

voor onderhoud

Activiteiten:

65 Minuten Fitness
        Bij elkaar kleine 10 KM Fietsen
        Huishoudelijke activiteiten
        Werken van 6 tot 9 savonds (Vakkenvullen)

Eet ik hierbij (elke dag) voldoende? schema (met voedingswaarde) post ik op verzoek..
        dat merk je zelf het best he. als je afvalt gewoon meer eten. check de spiegel. het is nooit verkeerd om wat meer te eten

Comment

Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

ziet er op zich niet verkeerd uit. maar gozer je weegt 60 kilo dan moet je je eigen niet druk maken om aan te komen. als ik jou was zou ik je kcal opvoeren naar 3000!

Comment

Verdeling kan wat bijschaving, maar producten zijn oke. Op de jus na dan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Verdeling kan wat bijschaving, maar producten zijn oke. Op de jus na dan.
                Zoalswat erbij? en bijschaven? de JUS is versgeperst dus datis toch oke voor in de ochtend?

Comment

Originally posted by Spank View Post
                  Zoalswat erbij? en bijschaven? de JUS is versgeperst dus datis toch oke voor in de ochtend?
                  Als je het zelf maakt is het inderdaad ok.

Comment

Het is in ieder geval beter, ook omdat de vitaminen en dergelijke nog aanwezig zijn. Goed vind ik weer een ander verhaal, maar die discussie hebben we al vaak gevoerd.

En bijschaving: probeer je maaltijden qua kcal wat evenwichtiger te krijgen. Nu heb je wel hele grote verschillen in kcal tussen de maaltijden.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind je aantal kcal best laag, jij komt iedere keer met de opmerking bulken maar dit lijkt net cutten? als ik jou was zou ik je kcals zeker opvoeren naar 2800 -3000!
                      Je weegt 60 dat woog ik 5 maanden terug ook maar nu weeg ik 67 kg heb behoorlijk massa aangezet en dat komt door hard bulken!
                      (ik vind je ontbijt mager pak gewoon half liter melk in plaats van 0,2 L)

Succes hoop dat je hier iets aan hebt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X