Hongergevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hongergevoel

Hebben jullie (metname de bulkers) egt een hongergevoel als je gaat eten? (Lees om de 2 a 3 uur) of zit je nog wel eens vol na je laatste maaltijd?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ger-paard.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...indicator.html

zit zelf nooit vol..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

tnqss
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Na lang bulken wordt ik het wel is zat en krijg ik geen hap meer weg.
        Who's the Chef

Comment

Helaas zelden honger :-/

Comment

Originally posted by Been View Post
            Na lang bulken wordt ik het wel is zat en krijg ik geen hap meer weg.
            Vreemd. Ik wilde juist steeds meer eten en moest me inhouden. In begin was dit echt kut. Had ik net gegeten en 20mins later weer honger. Heb toen 500kcal bovenop me eetschema gegooid hehe.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Vreemd. Ik wilde juist steeds meer eten en moest me inhouden. In begin was dit echt kut. Had ik net gegeten en 20mins later weer honger. Heb toen 500kcal bovenop me eetschema gegooid hehe.
              bij mij ook. moet me soms echt te vaak inhouden. vooral in de avond. me lichaam wend er gewoon aan. als ik cut gaat me hongergevoel geleidelijk omlaag waardoor ik met moeite me maaltijd binnen krijg. en als ik bulk krijg ik steeds meer honger soms ben ik niet tegen te houden. dan vreet ik echt als een beest heerlijk. waardoor ik later er toch spijt van krijg

Comment

ik moet zeggen dat ik toch altijd blij ben dat ik weer een maaltijd kan eten

nou zit ik niet denderend hoog (3750 op trainingsdagen en 3400 ofzo op niet trainingsdagen) maar toch. Ik heb echt NOOIT dat ik een maaltijd niet weg krijg. Bij de maaltijd voor mn workout (130 gram brinta met 1 liter water + 200 ml melk en nog een stukke kip van een gram of 50) moet ik wel fftjes gaan staan om alles in mn maag te gieten maar daar blijft het dan ook bij
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ben sinds kort (maandje) aan het bulken, en heb continue honger. Zelfs meer dan ik tijdens de cut had, terwijl ik toch zo'n slordige 1000kcal meer ben gaan eten.

Het aloude dilemma speelt dan ook weer op: "Ik heb honger, dat kan toch niet goed zijn om te groeien. Moet ik niet wat eten?"

Ik ben er zelf nog niet uit wat voor mij het beste werkt, ben wel blij dat ik nu weer mijn bakkie kwark mag pakken...

Comment

water helpt ook goed tegen de honger. Ik krijg zelf altijd een soort van honger gevoel als ik te weinig drink (volgens mij steeds teken van te weinig vocht, want als ik een paar slokken water drink is het over voor zeker wel een uur of meer). Uitdrogings gevoel lijkt ook een beetje op honger, vandaar dat het ook zo verradelijk is. Zelf neem ik bij elke maaltijd een halve liter water ongeveer en soms tussendoor ook nog (ik heb vrij snel een verzuurd gevoel in mn maag).

verder gewoon bij de dietiste je vet laten checken natuurlijk. Per week/2 weken is goed i guess. Kan je zien of je daadwerkelijk honger had al die tijd (in de vorm van weinig extra spiermassa) of dorst
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X