wat is een must om naar binne te werken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is een must om naar binne te werken?

ik ben 14 jaar en vraag me af wat ik het beste kan eten en hoeveel. focus me al een jaar op bodybuilding maar ik hoef nog geen poedertjes enzo vin ik mezelf persoonlijk te jong voor maar zou toch graag willen weten wat ik het besten kan eten

bedankt gr sam

Goed voedsel.. lees de sticky's en eet gezond!
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Voor het trainen moet je een zogenaamde Bhut Jolokia naar binnen werken.
      Je zult vast denken, wat moet ik met een peper? Maar deze zijn zoet van smaak en geven je extra energie!! En het is geen poedertje of supplement, rechtstreeks uit de natuur en superhandig, iedereen hier gebruikt het.

Als je die niet kan vinden kan je altijd nog voor de "madame jeanette" die kan je gewoon bij de appie heijn in de buurt halen.

Als drinken zou ik als ik jou was roosvicee laxo drinken, dat kan je ook gewon bij de supermarkt halen. Extra handig als je wat extra kracht wil zetten bij een zware oefening!!

succes ermee!!

Comment

och jongen toch...

en little, voor als hij het probeert: you just made my day

echt, dat jullie je nog kunnen beheersen... onbegrijpelijk
        Last edited by Leo1988; 24-11-2008, 23:20.
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

netjes dat je al begint met BBen en dat het van je ouders mag.
          als je ouders nog moeilijk doen zou ik ze sticky lezen over tiener bodybuilding kan je ze mischien mee overtuigen dat het allemaal voordelen heeft.
          kwa eten veel sticky's lezen en van andere mensen schema's kijken en commentaar erop.
          must is gewoon veel eten en de juiste dingen zoals pindakaas op je bruine boterham.
          Calisthenics / Street workout

Comment

He gasten die jongen is 14 jaar , ga hem dan effe lekker in de maling zitten nemen,.

@ts veel volkoren producten, groent,fruit, kip,vis,etc. maar lees eerst eens de stickys succes

Comment

Welkom.

Pasta, volkoren brood, ei-eiwit, veel groente, kip, biefstuk, rundergehakt, aardappelen, tonijn, gewone vis waaronder zalm, noten, pindakaas etc.

Tienerbodybulding.

Voeding

Training

Veel succes ermee, als je nog met vragen zit... feel free to ask. Respect dat je op een leeftijd van 14 al begint met deze heerlijke sport.

Comment

-eieren
                -rood vlees
                -gevogelte
                -vis
                -complexe koolhydraten
                -goede vetten

In de stiky's vind je er meer info over, welke produkten je hiervoor het best neemt,

Comment

aan de topicstarter:

Goed de stickies lezen en kies voor gezonde voeding! Geen junkfood!

Aan de pestkoppen:

De jongen is 14. Relax!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

ik snap dit echt niet. iedereen die met een half zo luie vraag hier komt wordt meteen genadeloos met de grond gelijk gemaakt.

Het enkele feit dat deze knul 14 is, doet er niet aan af dat er zich waarschijnlijk al een greintje intelligentie bevindt in het hoofd van de beste man en dat deze dus ook de vaardigheid heeft om te lezen.

Waarom zouden mensen van 16 wel eerst onderzoek moeten doen, maar hoeven mensen van 14 niet eens de moeite te nemen ook maar de regels te lezen??? ABSURD

Geen respect van mijn kant
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      aan de topicstarter:

Goed de stickies lezen en kies voor gezonde voeding! Geen junkfood!

Aan de pestkoppen:

De jongen is 14. Relax!
                      Who's the Chef

Comment

Leo...Het verschil tussen 14 en 16 jaar vind ik qua ontwikkeling wel heel verschillend. Pubers van 14 jaar zijn in mijn ogen nog steeds kinderen en die van 16 zijn al bijna volwassen. En ik pest geen kinderen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

welkom wens u veel succes veel opzoek werk verrichten op de site en op het internet in het algemeen en als ge iets niet weet gewoon de vraag stelen er zullen er altijd wel zijn die je graag verder helpen

Comment

als ik het geweten had, was ik ook op mijn 14 de begonnen
                            dus hoop voor je dat je het volhoud met trainen
                            volg gewoon het advies van iedereen hier en je zuld veel ruseltaad boekken
                            en als nog welkom
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by mas123 View Post
                              ik ben 14 jaar en vraag me af wat ik het beste kan eten en hoeveel. focus me al een jaar op bodybuilding maar ik hoef nog geen poedertjes enzo vin ik mezelf persoonlijk te jong voor maar zou toch graag willen weten wat ik het besten kan eten

bedankt gr sam

alle tips die hier al gegeven zijn, massa's ovomaltine, brinta, kwark voor het slapengaan, melkproducten, havermout, etc...altijd bij producten letten op eiwitgehalte
                              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X