Eerste Voedingsschema (Cut)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Voedingsschema (Cut)

Beste allemaal,

Ten eerste wil ik beginnen met het bedanken voor alle info op dit forum, geweldig hoeveel informatie erop staat. Dit motiveert mij ook om mijn doel te bereiken.

Ben een klein persoon van 1.64 en op dit moment weeg 65,3kg. Mijn BF is ongeveer 16/17%. Dit ga ik z.s.m. correct vaststellen bij mijn fitness school.

Een maand geleden ben ik begonnen met wat interval trainen buiten, daarna deed ik wat FB oefeningen. Daarnaast was ik begonnen met het verdiepen in gezond voedsel.
    Vanaf afgelopen maandag heb ik besloten ervoor te gaan, de weken daarvoor deed ik maar wat. Op dit moment ben ik al wel gezakt in mijn BF en is mijn buikomtrek van 90cm naar 80cm gegaan.
    Maar ik ben nog lang niet tevreden. Ik wil graag een atletisch figuur. Hoeveel kg er nog af moet weet ik niet, ik kijk wel waar ik stop.

Ik doe 3/4x per week een intervaltraining met een daarop aansluitende FB krachtraining. Over 1,5 wil ik mijn training gaan splitten in de spiergroepen.

In de bijlage heb ik mijn voedingsschema staan. Deze zal ik ook posten onder Voeding, wil namelijk graag wat tips/adviezen.
    Attached Files

Eerste Voedingsschema (Cut)

Heb je wel je behoefte uitgerekent?
    Ik vind je schema niet echt goed moet ik zeggen, omdat je bijna geen vetten tot je neemt, en vetten heeft men nodig!
    Ook vind ik persoonlijk dat je echt te te weinig eet. Wat is je doel eigenlijk? droger worden ofzo?

Comment

op het tweede tabblad in mijn bijlage staan de andere stats,
      je hebt gelijk, ik kan er een handje amandelen bij doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X