Eetschema af! tips welkom

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema af! tips welkom

Totale dagelijkse behoefte energie: 2741 Kcal

Dagelijkse behoefte Eiwitten: 134 Gram61*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 61 Gram(2741*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 414 Gram

Schema.xls

Hier mijn voedingsschema, hier is het avondeten niet inbegrepen en kh en vet van tonijn niet...

Verder zie ik dat ik iets te hoog in eiwit zit en wel KH of vet bij mag

Iemand tips voor me?
    Doel is uiteraard aankomen!

wat zijn je stats? en hoevaak train je? wat voor werk doe je?
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Moet nog na laten meten

maar 67/68 kilo

9/10 % bf

3x in de week
      ga nu naar 4x

Comment

Is er een speciale reden waarom je in één keer meer dan 1000 kCal boven je behoefte gaat zitten?
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Nee, daar heb ik geen reden voor. Is het beste dan om sommige dingen weg te halen? Of om het te vervangen voor ander eten

Comment

Nou, je zit nu, exclusief avondeten, al meer dan 1000 kCal boven je behoefte... Dat vind ik erg veel... Waarom niet beginnen met 500? Tenzij je dat natuurlijk al geprobeerd hebt en hebt ervaren dat dat niks voor je doet... Dus wat dat betreft zou ik de totale kCal inderdaad wat naar beneden brengen...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Schema aangepast(1).xls

Bovenstaand aangepast schema(Ik heb een halve liter melk vervangen door water) kcal omlaag gehaald door shake er uit gehaald te hebben. Vet kon nog wel wat bij dus noten van 25 gr naar 50 gr gedaan.

Behoefte staat in openingspost.
              Wat zou ik nog kunnen veranderen?
              Of wat adviseren jullie?

Comment

Probeer dit eerst maar eens een tijdje uit, maar hou de weegschaal, de spiegel en de vetmeter goed in de gaten. Na een maandje trek je vanzelf je conclusies en maak je weer aanpassingen.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

bedoel je daarmee te zeggen dat ik te hoog zit?
                  of dat ik gewoon moet kijken wat voor een effect op mij heeft dit schema...

heb er zin in

Comment

Originally posted by Svenn152 View Post
                    of dat ik gewoon moet kijken wat voor een effect op mij heeft dit schema...
                    Correct. het is maar afwachten waar jouw lichaam op reageert en hoe het reageert. Het is gewoon een kwestie van uitproberen.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok dankje,
                      dan ga ik dat schema proberen.. dit is mijn eerste echte voedingsschema die ik ga volgen. Is het handig om het op te bouwen.. en zo ja hoe zal ik dat doen? of gewoon gelijk beginnen om dit te eten op een dag?

Comment

hey man, je moet zeker nog een langzame kh maaltijd na je pwo shake nemen!!!

kh kan je ook wel beter verdelen naar mijn mening. Eiwitten trouwens ook (zo heb je sommige maaltijden met het dubbele aantal ew dan de vorige).

en dat vet na je training? Waar komt dat nou weer vandaan? Eruit halen! zoveel zit er volgens mij niet in whey (en in dextrose vrijwel niks).

eiwitten ook wat verder naar beneden zoals ik al eerder zei.

En ik denk dat je totale aantal kcal te laag is. Je had toch eerst een schema van 5000 kcal?
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                          hey man, je moet zeker nog een langzame kh maaltijd na je pwo shake nemen!!!

kh kan je ook wel beter verdelen naar mijn mening. Eiwitten trouwens ook (zo heb je sommige maaltijden met het dubbele aantal ew dan de vorige).

en dat vet na je training? Waar komt dat nou weer vandaan? Eruit halen! zoveel zit er volgens mij niet in whey (en in dextrose vrijwel niks).

eiwitten ook wat verder naar beneden zoals ik al eerder zei.

En ik denk dat je totale aantal kcal te laag is. Je had toch eerst een schema van 5000 kcal?
                          Ok zal nog even kijken, ja vet wat er bij staat zit in die melk!
                          kcal te laag.. ja klopt dat ik 4000 kcal schema had.. maar dan wordt ik echt een papzak.. dus nu gewoon 500(iets meer) boven mn behoefte.. want mijn behoefte is 2700

zal even kijken wat ik na het trainen dan kan nemen kwa langzame kh maaltijd..

Comment

je behoefte is niet 2700 geloof me maar
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                              je behoefte is niet 2700 geloof me maar
                              Dagelijkse behoefte Eiwitten: 136 Gram61.9*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 62 Gram(2776*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 419 Gram

2776 kcal
                              dus als ik nu op 3300 ongeveer zit dan is het toch goed? of bedoel je het anders?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X