2 weken niet aan voedingsschema gehouden en niet getraind..erg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 weken niet aan voedingsschema gehouden en niet getraind..erg?

Hallo,

Omdat het vakantie was heb ik 2 weken niet aan mijn voedingsschema gehouden en heb ik ook 0 x getraind. Ik weet dat het heel slecht van me is maar is het ook heel erg?
    Ik train nu 4 maanden waarvan ik de 1e maand fullbody schema had en de laatste maanden split schema. de laatste 4 weken heb ik ongeveer maar 3x getraind en de afgelopen 2 weken 0x. Ik heb me 2 weken niet aan me voedingsschema gehouden.
    Kan ik nu gewoon verder gaan met me schema waar ik was gebleve of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?

Grt,

Timo

je spieren zijn flink gedeconditionaliseerd, dus je doet er goed aan om niet meteen op volle kracht (of wat eerst je volle kracht was dus), te gaan trainen. Is ook helemaal niet nodig, want de groeiprikkel blijft gelijk bij een lagere intensiteit. Kan je lekker aantal weken progressief laden en groeien

2 weken niet trainen is opzich niet verkeerd. Rust is goed op zijn tijd, al zijn 2 weken vrij lang. 2 Weken niet aan je voedingsschema houden vind ik daarentegen een heel ander verhaal. Denk dat je vooral hierdoor flink hebt moeten inleveren op kracht en vooral massa. Wat is de reden dat je je niet op zijn minst hebt gehouden aan de macro's? Echt zonde man. Zou het snel weer oppakken!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

het is zonde ik merk het zelf ook ben in gewicht afgenomen en kracht zal ook wel minder zijn geworden. snel weer oppakken die hap!@

Comment

ja heb 2 weken niet echt goed me best gedaan en ik werd altijd pas laat wakker en ging laat naar bed. Ik was meestal de hele dag weg zodat ik dus niks kon maken voor mezelf. Heb dus meestal bij snackbar gegeten en tussedoortjes.
        Ik ga maandag weer beginnen met knallen en bouw het gewoon eff 1 weekje rustig op.

Comment

reactie

Originally posted by timo17 View Post
          Hallo,

Omdat het vakantie was heb ik 2 weken niet aan mijn voedingsschema gehouden en heb ik ook 0 x getraind. Ik weet dat het heel slecht van me is maar is het ook heel erg?
          Ik train nu 4 maanden waarvan ik de 1e maand fullbody schema had en de laatste maanden split schema. de laatste 4 weken heb ik ongeveer maar 3x getraind en de afgelopen 2 weken 0x. Ik heb me 2 weken niet aan me voedingsschema gehouden.
          Kan ik nu gewoon verder gaan met me schema waar ik was gebleve of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen?

Grt

Timo
          2 weekjes is helemaal geen probleem man gewoon meteen er terug tegenaan knallen ik zelf zit in revalidatie en moet nog 8 maand wachten eer ik terug kan trainen dat zal dan wel zijn met lichte haltertjes ben nu al 4 maand niet meer aan trainen maar in 2010 sta ik er beter bij dan ooit tevoren het gaat allemaal om je ingesteldheid

Comment

Originally posted by timo17 View Post
            ja heb 2 weken niet echt goed me best gedaan en ik werd altijd pas laat wakker en ging laat naar bed. Ik was meestal de hele dag weg zodat ik dus niks kon maken voor mezelf. Heb dus meestal bij snackbar gegeten en tussedoortjes.
            Ik ga maandag weer beginnen met knallen en bouw het gewoon eff 1 weekje rustig op.
            Boeiend je bent jong en hebt alle tijd, gewoon weer herpakken en verder gaan niet te lang stilstaan als je je effe niet 100% aan trainen denkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X