Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eieren is gewoon een goeie proteine bron. Had ergens gelezen dat het ongeveer 4 uur duurt voordat het is verteerd (de proteine). Samen met melk (waarvan de eiwitten in 2 (whey) en 8 (caseine) uren verteren) een uitstekende combinatie
Verder sluit ik me geheel bij Falstyr aan: check je macro's en vul de micro's in
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
per maaltijd moet je minstens 30 gram
eiwit binnen krijgen
dus als je een maaltijd hebt waar je eieren
eet kan je bijv 5 ei-eiwitten nemen
met 2 stukken brood met 4 plakken kipfilet
en een halve liter magere melk
per maaltijd moet je minstens 30 gram
eiwit binnen krijgen
Waarom? Dit betekend, dat als je 7 maaltijden hebt, je 7x30=210 gram eiwitten per dag "moet" nemen, onafhankelijk van je lichaamsgewicht.
Stel je weegt 50 kg, 210/50= 4,2 gr eiwit/kg lichaams gewicht en uit studies die ik niet voorhanden hebt blijkt dat dit belachelijk is en tevens veel teveel. Men moet het meer zoeken in de 2-3 gr/kg lichaamsgewicht.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
jaah precies, dat minstens zit me een beetje dwars.
Ohw, en als je 50 kilo weegt mag je niet gaat bodybuilding? Of alleen maar door een belachelijke hoeveelheid van 4,2gr/kg lichaamsgewicht te eten?
Eiwitbehoefte is relatief: licht aan je gewicht. Niet iedereen heeft minstens 210 gr ew nodig. Als je 50 kilo weegt dan heb je aan bijvoorbeeld 2,5X50= 125 gram genoeg.
jaah precies, dat minstens zit me een beetje dwars.
Ohw, en als je 50 kilo weegt mag je niet gaat bodybuilding? Of alleen maar door een belachelijke hoeveelheid van 4,2gr/kg lichaamsgewicht te eten?
Eiwitbehoefte is relatief: licht aan je gewicht. Niet iedereen heeft minstens 210 gr ew nodig. Als je 50 kilo weegt dan heb je aan bijvoorbeeld 2,5X50= 125 gram genoeg.
als je goed leest heb ik niet gezegt
dat je niet mag bodybuilden als je 50 kilo bent
dus tip voor je lees eerst goed,
met je 50 kilo
stel je weegt 5 kilo
dan heb je 42gr/kg lichaamsgewicht.
heb je ooit een bodybuilder van 5 kilo gezien?
is toch een vergelijking van niks man
laten we zeggen een man van 75-80 (gemiddeld gewicht)
80 kilo x 2,5 gram = 200p/d
80 kilo x 3 gram = 240p/d
WHAAT? je mag niet bodybuilden als je 50 kg weegt? Wat is dat nou weer voor onzin :s Ik begon met bodybuilden toen ik 60 woog en er zijn nog een hoop ecto's die eronder begonnen met bodybuilden. Die zijn ook gewoon stuk voor stuk grote gezonde sterke jongens geworden
want? kom asjeblieft met argumenten en geen verwijten over mensen hun intelligentie. Je wekt een beetje een simpele indruk zo.
edit: verkeerd gelezen. Wel trainen maar niet bodybuilden? Elke vorm van spiermassa winnen (op welk gewicht dan ook) is toch bodybuilden...
Ik vind als je niet te professioneel bezig bent en gewoon goed wil trainen en eten voor een gezonf lichaam dat 30 gram een mooie richtlijn is.
niet iedereen wil ze eten tellen etc.
Ik vind als je niet te professioneel bezig bent en gewoon goed wil trainen en eten voor een gezonf lichaam dat 30 gram een mooie richtlijn is.
niet iedereen wil ze eten tellen etc.
Kijk, dan is het een heel ander verhaal. Dan moet Tommy niet zeggen dat je per maaltijd minimaal 30 gram eiwit moet krijgen. Hiermee zet je mensen op het verkeerde been, terwijl we hier zijn om elkaar te helpen.
Dan had hij beter kunnen zeggen: als je je niet zo intensief met je voeding bezig wilt houden, is 30 gram per maaltijd een goeie richtlijn.
@ Jake: Damn right
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment