Voedingschema/eetpatroon vraag
Collapse
X
-
Dus ook je schema verbeteren idd!
Lees stickies, bekijk wat trainingsschema's, dan kom je een heel eind.
Eerst beetje kijken wat voor schema je wilt, dan welke spiergroepen je op welke dag gaat doen, en oefeningen erbij zetten. Dan heb je iig al iets en krijg je waarschijnlijk goed commentaar.
SuccesStats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Originally posted by Toby View PostJawel!
de boterhammen zijn allen belegd.
uitgegaan van kipfilet. ik kan ook om 9u de kipfilet vervangen voor pindakaas.
Om 9u, neem je daar kipfilet of banaan als beleg?
maar waarom zou ik voor noten gaan? hier zitten toch redelijk weinig voedigswaarden in?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Ik heb nu een schema gemaakt wat een beetje in de richting komt.
belangrijk is zeker dat ik dit schema iedere dag hanteer?
dus ook in het weekend of rustdag?
ik zit nu 100 Kcal boven mijn behoefte en 20gr vet onder mijn behoefte!
is dit verkeerd??
Ik hoef niet persé af te vallen.. wil liever in spiermassa groeien.
graag jullie ongezouten mening!
bedankt.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Toby View PostIk heb nu een schema gemaakt wat een beetje in de richting komt.
belangrijk is zeker dat ik dit schema iedere dag hanteer?
dus ook in het weekend of rustdag?
ik zit nu 100 Kcal boven mijn behoefte en 20gr vet onder mijn behoefte!
is dit verkeerd??
Ik hoef niet persé af te vallen.. wil liever in spiermassa groeien.
graag jullie ongezouten mening!
bedankt.
Nooit onder je vetbehoefte zitten, eerder erboven. Ook tijdens het afvallen.
Comment
-
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...3750-kcal.html
Hij doet aan carb cycle. Eet je verschillend op training en niet trainings dagen. En minimaliseer je vet aanzet en krijg je toch veel spiermassa. Lees en leer
Comment
-
het persentage ligt meestal van 60% voeding 40% training (rust niet inbegrepen natuurlijk) het beste is wat je kan doen, is meer eten maar wel altijd op de zelfde tijdstip, het eten van vetten moet je dan niet doen, neem desnoods om de dag een stukje vis mee naar je werk. het vult en het is gezond. en als jij merkt met je training dat je geen resultaten meer haalt doe dan het volgende (is maar een tip )
train eens een keer borst en biceps op 1 dag. als jij rug traint en daarna biceps is prima maar dan kan jij je biceps brachii niet meer voldoende trainen om groot te worden omdat als jij je grote rug spier traint (latisimus/infraspinatus etc.) gebruik je ALTIJD je biceps. als jij eerst borst traint heb je meer kracht in je biceps dus beter resultaat voor vergroting.
buikvet "kan" ook veroorzaakt worden door de eiwitshakes. neem een keer een aminozuur (ik neem die van dubble M) werkt beter want de proces die de eiwitten maakt om naar aminozuren af te breken is al gedaan. alleen het is neit al te lekker in het begin .
en ik blijf het zeggen tegen iedereen:
GO BACK 2 THE BASICS.
bankdrukken squaten en deadliften
hoop je geholpen te hebben
Comment
-
Originally posted by Freaky J View Posttrain eens een keer borst en biceps op 1 dag. als jij rug traint en daarna biceps is prima maar dan kan jij je biceps brachii niet meer voldoende trainen om groot te worden omdat als jij je grote rug spier traint (latisimus/infraspinatus etc.) gebruik je ALTIJD je biceps. als jij eerst borst traint heb je meer kracht in je biceps dus beter resultaat voor vergroting.
Originally posted by Freaky J View Postbuikvet "kan" ook veroorzaakt worden door de eiwitshakes.
gr
n2Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)
Comment
-
Originally posted by numbro2 View Postis dat wel zo? Ik weet wel dat je als je je rug traint je ook je biceps pakt. Lijkt me juist een goede aanvullen! Maar misschien dat ik het mis heb!?!
Kan. Ikzelf heb bijvoorbeeld dat mijn armen erg slecht reageren als ik ze niet direct train, en ook nog nauwelijks als ik ze na de compounds doe. Wellicht toch een aparte dag voor inruimen.
Is dat wel zo? Eerste keer dat ik dit hoor! Ik zeg niet dat je geen gelijkt hebt, maar kan je dit iets verder toelichten?
Elke calorie aan overschot kan naar je vetreserves gaan. Zo simpel is het.
gr
n2"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGreets,
en betreft het calorieoverschot, dat geldt dan voor alle calorieen die je teveel pakt en niet alleen voor de eiwitshakes (aangezien er staat dat buikvet veroorzaakt kan worden door shakes).
grLast edited by numbro2; 16-01-2009, 11:24.Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)
Comment
-
Kan. Maar als je armen achterlopen zou ik ze dus op een andere dag gaan pakken.
En het calorie-overschot gaat gewoon over het teveel aan calorieën. Je kunt nooit zeggen welke calorie uit welk product het overschot heeft veroorzaakt. Alle calorieën tellen namelijk mee voor het totaal."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
-
re
nou wat het dus is als jij je rug dus traint train je (bijna) altijd je biceps MAAR!!! je traint dan niet de biceps primair. de loop van je spier (origo en insertie) pak je dan niet voluit omdat je dan je rug veel aanspant. als jij biceps en borst combineerd of wat ik zelf ook wel eens doe gewoon 1 dag per week alleen maar biceps of triceps om ze extra stevig te hypertrofieën.
en het is ook wel een goede aanvulling maar niet zozeer voor hypertrofie. ik zeg ook niet dat je hier ALTIJD aan moet houden het gaat er gewoon om dat jij je lichaam constant blijft prikkelen door aanpassing toe te brengen.
en dat van die eiwitshake hoorde je al als je er niks mee doet slaat het op als vetmassa. daarom neem ik aminozuren zodat je die "restafval" niet meer hebt.
Gr Jeffrey
Comment
-
Ook amino's dragen bij aan de kcal, en dus aan het eventuele overschot, dus die gaan zeker net zo hard bijdragen aan vetwinst."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment