Afvallen zoals het hoort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen zoals het hoort

Hey iedereen,

op basis van de sticky van de sticky die Shannasse gemaakt heeft en de voedingsbehoeftecalculator van Dav1t0 kom ik tot de vaststelling dat er 2 behoeften instaan.
    Enerzijds m'n basisbehoefte van ongeveer 1850 Kcal en anderzijds mijn totale dagelijkse energiebehoefte (dus met sport en arbeidstoeslag bij) van 2900 Kcal.

Moet ik daaruit besluiten dat ik op een trainingsdag 2900 en op een rustdag 1850 Kcal naar binnen moet werken?

En 2 moet ik als ik wil cutten 200 tot 500 Kcal afdoen van die 1850 of van die 2900?

Ter info ik meet 186 cm, weeg 92 kg en heb een vetpercentage van (euh I know) 15%.

Grtz python
    Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

de calculator is een richtlijn, wat voor de één goed werkt kan voor jou weer anders werken, ik zou het per week optellen, daar het gemiddelde van en daar dan 200kcal onder zitten
    Groetjes van Liesbeth

Comment

Je moet die van 2900 aanhouden. Die andere is je bmr. Als je niets zou doen aan activiteiten zou dat je behoefte zijn. Ongeveer. Zou elke dag die 2900 eten. Of als je wilt cyclen bijvoorbeeld 2700, 3400, 3100 aanhouden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@LizzyBizzy, thx voor de reactie.

@General, jij ook bedankt natuurlijk, maar heb nog een vraagje dan.

Inzake dat cyclen, ik wil cutten dus snap ik niet waarom ik 3400 en 3100 naar binnen zou moeten werken?

Grtz python

Comment

Hahaha. Goed punt. Zat niet op te letten, dacht dat je wilde bulken. Maar dan komen we uiteraard op een andere cycle uit, bijvoorbeeld zoiets:
          2500, 2900, 2700.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok General, kheb het begrepen.

Thx 4 the feedback!

Grtz python

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X