voedingsschema advies graag!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je inname van verzadigd vet mag ietsje omhoog. Testosteron wordt opgebouwd uit lichaamseigen cholesterol en daar heb je vetten uit je voeding voor nodig. Je inname van enkelvoudig onverzadigde vetten (noten, olijfolie) en verzadigde vetten (halfvolle en volle melkproducten, runds- en varkensvlees) moet wat hoger anders zal je testosteronniveau dalen of gewoon te laag blijven om spiermassa aan te zetten. Dit hormoon heb je nodig! Als je te weinig aanmaakt kun je eiwitten vreten tot je een een baard a la ZZ Top hebt maar dan zul je nooit een groot fysiek bouwen!
    qua Omega 3 zit je zeker goed, maar ik adviseer je toch om 2 x per dag een halfvol of vol melk product te nemen of 2 x per dag iets van vetter vlees te nemen. Dit is overigens een bulksuggestie en geen cut advies, voor het geval ik zodadelijk de spaanse inquisitie op mijn dak krijg!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

en wat is het verschil dan als ik bijv in plaats van halve volle melk magere melk drink?

en voor de rest is het een goeie schema?

Comment

In magere melk zitten er minder vetten, maar die vetten heb je net nodig om je testosteron hoog te houden
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          In magere melk zitten er minder vetten, maar die vetten heb je net nodig om je testosteron hoog te houden
          Magere melk dekt je vetbehoefte niet. Het vetgehalte is 0 of 0,1 gram per 100 ml.
          Als je extra verzadigde vetten nodig hebt in de bulk dan kun je beter halfvolle of volle melk nemen. Mix het met je wheyproteine of je caseineproteine en je hebt geen dure weightgainer nodig!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Magere melk dekt je vetbehoefte niet. Het vetgehalte is 0 of 0,1 gram per 100 ml.
            Als je extra verzadigde vetten nodig hebt in de bulk dan kun je beter halfvolle of volle melk nemen. Mix het met je wheyproteine of je caseineproteine en je hebt geen dure weightgainer nodig!
            Dus klopt het toch wat ik zeg? Dat je beter (half)volle melk neemt voor de vetten... Of is daarom niet dat je me quotte?

Comment

Originally posted by Sancho View Post
              Dus klopt het toch wat ik zeg? Dat je beter (half)volle melk neemt voor de vetten... Of is daarom niet dat je me quotte?
              Ik vulde je reply alleen maar aan met wat extra info vriend

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik vulde je reply alleen maar aan met wat extra info vriend
                Super!! Men leert hier elke dag bij

Comment

Maar mensen nogmaals ik wil cutten (afvallen en vet verbranden) en niet bulken.

Wat moet er nog bijkomen of weg op mijn schema?

Comment

edit: zinnetje mag weg, was aan het missen met ander schema

Zit je ook niet wat hoog in eiwitten? Lichaamsgewicht x2.5 = minder dan 258 waarschijnlijk?
                    Last edited by Sancho; 15-02-2009, 11:22.

Comment

En nu?

Wat vinden jullie nu van mijn gecorrigeerde schema? Graag AUB jullie reactie hierover. Wil zo snel mogelijk beginnen met toegevoegde voedingsschema.

AUB AUB AUB AUB
                      Attached Files

Comment

Zoals ik mn vorige post al, zit je niet te hoog in de eiwitten?

Je neemt 3! shakes per dag. Dat is wel 75gr aan dure eiwitten Probeer die eens te vervangen door gewoon voedsel. En hou de shake voor rond de training.

Comment

En mik die ontbijtkoek eruit.
                          Last edited by Pinada; 17-02-2009, 21:07. Reason: Brabantse roots kwamen even opzetten...
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Maaltijd van 10.00u is de enige waar ik echt problemen mee heb. Ontbijtkoek en de cashewnoten eruit. Teveel koolhydraten! Je hebt je brintamaaltijd nog maar amper verteert dus dit moet een koolhydraat arm tussendoortje worden. De koolhydraten uit dat beetje fruit kunnen wel. Maar er zijn veel betere keuze's qua noten zoals walnoten, amandelen, pinada's en macademia's. Deze leveren ook nog eens meer eiwitten.
                            Ikzelf zou wat beef jerkey met een appel eten rond dit tijdstip.

Comment

Eiwitten en KH

Ik wil graag wat vragen, moet je eiwitten lager zijn dan je koolhydraten of andersom? En waarom eigenlijk?

Comment

Neem je gewicht en doe dat x 2,5 = het aantal gram die je aan eiwitten moet eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X