Je inname van verzadigd vet mag ietsje omhoog. Testosteron wordt opgebouwd uit lichaamseigen cholesterol en daar heb je vetten uit je voeding voor nodig. Je inname van enkelvoudig onverzadigde vetten (noten, olijfolie) en verzadigde vetten (halfvolle en volle melkproducten, runds- en varkensvlees) moet wat hoger anders zal je testosteronniveau dalen of gewoon te laag blijven om spiermassa aan te zetten. Dit hormoon heb je nodig! Als je te weinig aanmaakt kun je eiwitten vreten tot je een een baard a la ZZ Top hebt maar dan zul je nooit een groot fysiek bouwen!
qua Omega 3 zit je zeker goed, maar ik adviseer je toch om 2 x per dag een halfvol of vol melk product te nemen of 2 x per dag iets van vetter vlees te nemen. Dit is overigens een bulksuggestie en geen cut advies, voor het geval ik zodadelijk de spaanse inquisitie op mijn dak krijg!
qua Omega 3 zit je zeker goed, maar ik adviseer je toch om 2 x per dag een halfvol of vol melk product te nemen of 2 x per dag iets van vetter vlees te nemen. Dit is overigens een bulksuggestie en geen cut advies, voor het geval ik zodadelijk de spaanse inquisitie op mijn dak krijg!
Comment