Shitload vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Shitload vragen

Hee,

Zoals de titel zegt, heb ik een shitload met vragen.

1) Zijn 27 eieren in de week slecht voor je (Niet vanuit BB oogpunt, maar vanuit medisch oogpunt, cholesterol etc)?
    2) Slik je je visolie gewoon door in rustweek?
    3) Waar haal je goedkope dextrose (uit mais)? Ik word nl. afgezet met 5,20 voor 800g.
    4) Zijn er merkbare consequenties als je 2L melk per dag drinkt? Zo ja, welke?

Deze misschien voor General:
    5) Krijg je bij IF geen verhoogde kans op diabetes?
    6) Sla je de enorme hoeveelheid eiwitten bij IF niet meteen op als vet?

Grts
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

1) Zijn 27 eieren in de week slecht voor je (Niet vanuit BB oogpunt, maar vanuit medisch oogpunt, cholesterol etc)?

Van uit wat ik heb berekend toen met Heineken, kan ik veilig zeggen: nee. Of je moet al genetisch gezien een klote cholesterol hebben, in dat geval zou ik wel uitkijken.

2) Slik je je visolie gewoon door in rustweek?

Ja.

3) Waar haal je goedkope dextrose (uit mais)? Ik word nl. afgezet met 5,20 voor 800g.

Check de AH. Bij de Zonnatura liggen daar zakken dextrose van 1kg geloof ik voor 1,4€ ofzo.

4) Zijn er merkbare consequenties als je 2L melk per dag drinkt? Zo ja, welke?

Ja, spiergroei. Heb geen nadelige consequenties ondervonden. Twee liter is wel het maximale wat ik zou aanhouden, zowel vanwege de dalende BV (biologische waarde), als vanwege ervaring (bij structureel meer ging mijn lichaam in de proteststand: heel veel overgeven).

Deze misschien voor General:
    5) Krijg je bij IF geen verhoogde kans op diabetes?
    Voor zover ik weet niet.

6) Sla je de enorme hoeveelheid eiwitten bij IF niet meteen op als vet?
    Nee. Los van het feit dat direct op slaan als vet geen barst uit maakt (kcal in vs. kcal uit is wat je netto op slaat, of je dat nu verspreid inneemt of in klappen), leert je lichaam beter om te gaan met de aminozuren, juist omdat het die minder vaak binnen krijgt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Check de AH. Bij de Zonnatura liggen daar zakken dextrose van 1kg geloof ik voor 1,4€ ofzo.

Zonnenatura? ??
      Hoe zit dat spul eruit trouwens, ik kon het de vorige keer bij de AH niet vinden.
      Ik hoop wel dat het goede dextrose is...

Comment

geel zakje

Comment

Even kijken weer morgen dan, thanks.

Comment

Vraag ik me ook af,van dat cholesterol, maar is het niet zo dat mensen die niet aan krachtsport enz.. doen al hun cholesterol wel binnen krijgen dmv Koeken/Onverzadigde Vetten?

En wij de bronnen zoals eieren/paling/garnalen gebruiken?
            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Hoezo onverzadigde vetten?

@ Nex
              Last edited by GeneralIx; 16-02-2009, 23:14.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Er is 1 nadeel dat ik kan verzinnen bij het consumeren van veel melk: je kunt behoorlijk winderig worden van de lactose! En zeker als je daar al gevoelig voor bent.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Er is 1 nadeel dat ik kan verzinnen bij het consumeren van veel melk: je kunt behoorlijk winderig worden van de lactose! En zeker als je daar al gevoelig voor bent.
                  deze ken ik

Comment

dat is dan wel magere melk neem ik aan? Daarnaast ben ik uberhaupt geen fan van melk, matige kwaliteit eiwitten, maar de vraag hoe (on)gezond melk voor je is (google) en je darmstelsel is slecht berekend op veel melkproducten. Ben zelf na jaren veel melk/kwark/karnemelk zo lactoseintollerant als de pest.

De rest is al beantwoord.

Comment

@ Kevf

Uiteraard praat ik over magere melk. Het is de lactose die je zo laat ruften.
                      Overigens deel ik je mening niet voor wat betreft melk. Ik heb bijna mijn hele spiermassa met zuivel opgebouwd omdat ik niet te veel vlees wil eten om persoonlijke redenen. Ik weet wel dat er veel betere bronnen zijn dan melk, maar zuivel is echt geen verkeerde proteinebron hoor.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X