beleg op brood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Periworkout. Rondom (voor/tijdens/na) je training dus.

@ Stylewars
    Alsof verzadigd vet per definitie slecht is. En die bak suikers weegt zeker niet op tegen het marginale gezondheidsvoordeel dat ook te bereiken is (als dat zo is) met omega 3 om maar wat te noemen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

[quote=GeneralIx;510068]Periworkout. Rondom (voor/tijdens/na) je training dus.

@ Stylewars
      Alsof verzadigd vet per definitie slecht is. En die bak suikers weegt zeker niet op tegen het marginale gezondheidsvoordeel dat ook te bereiken is (als dat zo is) met omega 3 om maar wat te noemen.

Verzadigde vetten zorgen er voor dat het cholesterolgehalte in het bloed stijgt. Een hoog cholesterolgehalte kan als gevolg hebben dat er vet op de wanden van de bloedvaten wordt afgezet en dat zo de bloedvaten dicht kunnen slibben. Door het dichtslibben van de bloedvaten, heb je een hogere kans op hart- en vaatziekten. ... zo ben ik helaas mijn pleegvader verloren.

En wat betreft de suikers..dit betreft inderdaad grote hoeveelheden maar dan wel zogenaamde vruchtensuikers die weer afkomstig zijn uit de in de sportwereld zo populaire banaan...

Comment

Lees dit stukje eens over verzadigde vetten.

En fruitsuiker of niet, ik zou de consumptie ervan beperken, zeker als de balans flink verschuift naar de fructose kant, en dit niet op een pwo moment is.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Lees dit stukje eens over verzadigde vetten.

En fruitsuiker of niet, ik zou de consumptie ervan beperken, zeker als de balans flink verschuift naar de fructose kant, en dit niet op een pwo moment is.
          Boeiende visie van Tracey butt dat "vetten niet per definitie vet maken" een hoop info thanx, zeker de moeite waard om eens nader te onderzoeken.

Complimenenten voor (je? of jullie?) website trouwens...een hoop nuttige info en motivatie voor me om na jaren weer eens lekker te gaan trainen..

Comment

Casey Butt. En vet worden is in eerste plaats een kwestie van een kcal overschot, dan pas van bron.

Blij dat de site bevalt. Heb wel zo'n vermoeden dat je een goede aanvulling gaat vormen.

sigpic

Comment

Klopt, maar de bron is wel belangrijk gezien het bepalend is voor je hormonale huishuiding. En dat is uiteindelijk OOK bepalend voor je lichaamsvetpercentage. Timing is dus de sleutel tot succes. Vooral wat betreft suikers. Ik neem alleen suikers in de ochtend en vlak na mijn training.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X