Tiener voeddingsschema.. goed of fout ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tiener voeddingsschema.. goed of fout ?

Hey,

Hier is mijn voeddingsschema. Ik weet dat ik er iets aan moet veranderen maar ik weet niet precies wat. Ik zit met mijn koolhydraten onder mijn behoefte. Wat ik wil veranderen maar ik weet niet hoe. Dus graag reacties

Mijn doel is om spieren te kweken.
    Attached Files

voeddingsschema
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je traint na je maaltijd van 1530?

- eiwit van kh producten niet meetellen
      - pwo shake erin, protein shake van 2030 eruit
      - je behoefte is 1900 kcal??? Forget it
      - Te weinig eiwit
      - Te weinig vet
      - Te veel kh in je protein shake. In een protein shake zitten echt niet zoveel kh.
      - meer eiwit bij 1900
      - meer maaltijden maken
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Denk dat zn behoefte 2400 is en dat ie nu aan 2900 zit

Daarnaast: ooit gehoord van groeten of vlees? Ik wil wel eens zien dat je een week of 2 elke avond pure spaghetti of macaroi gaat eten...

Schema trekt op niet te veel
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post

- Te weinig eiwit
          - Te weinig vet
          - Te veel kh in je protein shake. In een protein shake zitten echt niet zoveel kh.
          - meer eiwit bij 1900
          - meer maaltijden maken
          Ik train meestal na mijn maaltijd van 1530 ja.
          ik heb 131 gram eiwitten nodig en ik krijg 183(tog niet te weinig?)
          ik heb 53 gram vetten nodig en ik krijg 125(tog niet te weinig?)

ik eet ook niet elke dag spaggeti maar dat was een voorbeeld.. het varieert uit
          - Broccoli met aardappelen en vis
          - Kip met rijst
          - Spaggeti/maccroni
          Daarnaast maakt me ma altijd een bak met salade met daarin uien, tomaten, komkommer en sla.

Over mijn shake: Kijk zelf maar.. :P
          Up Your Mass - MHP - Body en Fitshop
          En dan neem ik 2 keer per dag 2 scoops dus per dag wel 4 scoops

Zou 8 maaltijden goed zijn ?

Comment

Oo ik ben vergeten bij te melden dat ik hele dag door water drink..

Comment

Dat is totaal geen whey, maar een mass-gainer!! Waar normale whey 25gr ew/30gr heeft, heeft de jouwe 11.. Zie je de fout?

Voor het aantal eiwitten neem je je gewicht en doe je dat x 2,5... In jouw geval komt dat op 170gr... De 131 die je als behoefte neemt klopt dus NIET

Daarnaast pak je best een 75gr goeie vetten. Volgens jouw heb je er 53 nodig en je neemt er eventjes 2,5x zo veel?

Try again...

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                Dat is totaal geen whey, maar een mass-gainer!! Waar normale whey 25gr ew/30gr heeft, heeft de jouwe 11.. Zie je de fout?

Voor het aantal eiwitten neem je je gewicht en doe je dat x 2,5... In jouw geval komt dat op 170gr... De 131 die je als behoefte neemt klopt dus NIET

Daarnaast pak je best een 75gr goeie vetten. Volgens jouw heb je er 53 nodig en je neemt er eventjes 2,5x zo veel?

Try again...
                De behoefte die ik heb van mijn eiwitten heb ik van de calculator die hier in de stickies staat.. de rest ook ..
                maar de vetten die ik binnen krijg komt vooral door de pindakaas die ik zoveel eet.. kan ik dat beter veranderen ? naar kipfilet ofzo?
                In kipfilet zit weer minder kh.. of eigelijk helemaal niet volgens mij.. dan zit ik qua kh er helemaal onder.. hoe kan ik dit probleem fixxen

Comment

En wat maakt het uit dat ik een mass-gainer heb ipv van een whey?
                  is dat slechter ofzo?

Comment

zoals al gezegd is, in die mass gainer zitten minder eiwitten en in de regel een lading koolhydraten
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post

- Te weinig eiwit
                      - Te weinig vet
                      - meer eiwit bij 1900
                      - meer maaltijden maken
                      klopt het nou dat ik te weinig eiwitten en vetten binnen krijg of heeft hij het verkeerd gezien?

en wat kan ik anders voor broodbeleg nemen ipv pindakaas

Comment

Wel ja, je spreekt over Protein shakes... Die van jou is zeker GEEN protein shake

Comment

Originally posted by gameface View Post
                          klopt het nou dat ik te weinig eiwitten en vetten binnen krijg of heeft hij het verkeerd gezien?

en wat kan ik anders voor broodbeleg nemen ipv pindakaas
                          Vis misschien? Rijk aan top eiwitten en prima vetten, en bevat 0 gram koolhydraten. Hier heb je de perfecte oplossing dus
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                            Try again...
                            Sterkste ophaler zei in andere topics dat 30% van je totale Kcal vet moet zijn.
                            30% van 2400 is 721kcal en dat dus /9 = 80 gram en ik krijg 71 gram.. dus zou eigelijk meer moeten :P

O en ik zal nu ook zkkr mijn shake veranderen want ik moet absoluut geen weightgainer hebben haha xD
                            Ik neem volgende keer een ECHTE protein shake xD!!

@ ophaler
                            Ik krijg Tonijn echt niet weg .. weet jij iets anders wat wel lkkr is ?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                              Sterkste ophaler zei in andere topics dat 30% van je totale Kcal vet moet zijn.
                              30% van 2400 is 721kcal en dat dus /9 = 80 gram en ik krijg 71 gram.. dus zou eigelijk meer moeten :P

O en ik zal nu ook zkkr mijn shake veranderen want ik moet absoluut geen weightgainer hebben haha xD
                              Ik neem volgende keer een ECHTE protein shake xD!!

@ ophaler
                              Ik krijg Tonijn echt niet weg .. weet jij iets anders wat wel lkkr is ?
                              Probeer eens wat gerookte makreel. Als je van een stevige vleessmaak houd dan moet dit je wel smaken.
                              Ook zalm, sardines en haring zijn goede opties. Maar daar moet je dan van houden. Tonijn is eigenlijk toch een van de beste opties. Je kunt er wat smaak aan toe voegen door er een beetje sambal, vetvrije mayo of chilisaus aan toe te voegen. Of snipper er een uitje doorheen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X