Nieuw bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw bulk schema

Een heeeeeeeeeeeele tijd terug heb ik hier een eetschema van mij gepost wat ik nu nog steeds gebruik maar waar ik wat kleine aanpassinkjes aan heb gemaakt.
    Ik heb het oude en nieuwe schema erbij gezet en vroeg me af of jullie nog punten van kritiek hebben hierop. (Het plaatje is het oude schema).

Verder had ik nog een andere vraag. Ik heb als supplementen tot nu toe eigenlijk alleen whey en dextrose gebruikt maar wil ook graag eens creatine gaan proberen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen Creatine Monohydraat en SizeOn met Creatine Gluconaat waarbij je dus geen oplaadfase nodig hebt en ook geen cyclus. SizeOn klinkt mij dus behoorlijk positief in de oren alleen is het spul veel duurder.
    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met ze allebei of met één van de twee en mij tips zou kunnen geven hierover.

Bedankt alvast!
    Attached Files

Met Tonijn en kip kun je redelijk bulken, maar ik raad je toch aan wat meer rood vlees te eten. Toch zeker 2 x per dag rood vlees, of 1 keer rood vlees en een portie zalm per dag. Dit ivm de vetten die je nodig hebt voor je testosteronproductie.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Doel je dan eigenlijk op meer vetten in mijn voedingsschema of echt specifiek rood vlees vanwege de vetten die daar inzitten? Want kwa eiwitten zit ik goed en als ik mijn vetten moet opschroeven kan ik toch beter wat nootjes erbij gaan eten oid?

Comment

Nootjes kunnen inderdaad uitstekend.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Rood vlees bevat naast goede eiwitten en vetten ook veel B-vitamines en heel veel zink. Zink is nodig voor je testosteronproductie.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik was me verder nog iets aan het bedenken bij dit eetschema. Ik zat eraan te denken om minder macaroni te eten (100 gram) en 2 boterhammen met pindakaas minder 's avonds om zo op wat minder calorieën te komen. Mijn energiebehoefte zit op de 3000 en ik zit er nu bijna 1000 calorieën overheen. Is het niet beter om rond de 500 calorieën boven mijn onderhoud te zitten?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Rood vlees bevat naast goede eiwitten en vetten ook veel B-vitamines en heel veel zink. Zink is nodig voor je testosteronproductie.
              Precies. Een reden waarom je zink ook in capsules kunt nemen. Zink is nodig voor een goede werking van hypofyse. Verlaagt overigens ook het enzym aromatase.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Precies. Een reden waarom je zink ook in capsules kunt nemen. Zink is nodig voor een goede werking van hypofyse. Verlaagt overigens ook het enzym aromatase.
                Van sommige mensen op het forum vraag ik me toch af als ze echt geen wandelende encyclopedien zijn

Waar halen jullie toch al die kennis? Ik ben in vergelijking met jullie nog maar een uberleek, maar die kennis zou ik toch ook graag verwerven
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Verlaagt overigens ook het enzym aromatase.
                  Wist ik niet eens.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X