Eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten

Ik wil binnenkort een kuur winstrol/boldone met clen doen.
    Het doel is droger worden maar wat spiermassa meepakken.
    Moet ik mijn voeding veranderen dus meer eiwitten en minder koolhydraten?

Mijn avondeten is tussen 19.00-19.30 ik ga om 22.00 uur slapen is dit te laat.
    Ik eet meestal 75 gram rijst of pasta met saus/groenten/kipfilet.

Ik eet rond 21.00uur nog `500gram magere kwark is ongeveer 55 gram eiwitten.
    Is dit teveel,ik heb volgens mij ergenst gelezen dat het maximaal 30 gram in de 3uur mag zijn.

Zijn fruit suiker ook slecht?
    Het zijn een hoop vragen in 1 keer maar ja daar is deze site toch voor
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

die 30 gr. moet je niet veel van aantrekken,dat heeft allemaal te maken met je persoonlijke gewicht en hoe groot je bent enz... kijk maar eens naar de topbodybuilders zij zitten niet aan 30 gr. eiwitten op 3h tijd maar wel aan 3 tot sommige zelfs 4 maal zoveel als hun lichaamgewicht (over de ganse dag berent dan hé ) hoe meer je eet,hoe zwaarder je traint,hoe groot je bent......het heeft er allemaal mee te maken.zorg wel voor 1 ding en dat is dat je niet onder de 30 gr. om de 3h gaat.dit is toch wat ik altijd probeer.
    als je gaat kuren zou ik zeggen doe zoals je zelf al dacht je eiwitten omhoog en koolhydraten omlaag.
    het is ook zo dacht ik altijd dat in elke kuur iets zit dat je vetgehalte iets naar beneden helpt.weet het niet zeker,ik weet niet zoveel van kuren af dus.....
    het avondeten vind ik persoonlijk een redelijk uur.je mag denk ik zelfs nog van 19.30 naar 20.00 gaan.
    wat bedoel je eigelijk met fruit suiker ?

greets spinky

Comment

30 gram per drie uur is correct, meer kan je lichaam niet verwerkt krijgen en wordt dan langs achteren afgevoerd (dus weggesmeten geld). Als je kan zou je misschien je avondeten een uurtje vroeger moeten eten, want vanaf 19u verteerd het lichaam minder snel, 75gram pasta werd mij indertijd aanbevolen als ik in mijn cuttingdieet zat, die 500 gram kwark ja daar ben ikzelf nog niet uit, ik eet dit ook elke avond voor de tv maar begin me af te vragen of deze niet teveel vet aanzet.
      stil growing

Comment

ten eerste 22:00 slapen is goed! Neem aan dat je elke dag rond de 7 misschien 6 uur opstaat dus daar is nix mis mee.
        Ik neem zelf altijd wat meer dan een half bakje magere kwark, omdat ik persoonlijk 55 net teveel vind zeker voor het slapen gaan. Ax zei ergens in een topic dat koolvisfilet langzaam eiwit afstaat dus perfect voor je gaat slapen, misschien beter... (al doe ik het zelf niet)
        je lever kan +/-33 gram per 3 uur verwerken. Ik heb hier trouwens nooit echt iets over gelezen dat er wat dieper op inging dus neem ik het maar aan. je moet altijd wat hoger dan 33 gram zitten, omdat van de eiwitten die je bninen krijgt nooit alles word gebruikt. 20-40% ongeveer meen ik, gemiddeld gezien. Maar als je 6 keer per dag eet met ongeveer 30-35 gram eiwit dan zit je al aan de 180-210 gram eiwit op een dag, genoeg voor iemand van 72-84kg.
        I live to end the game

Comment

Bedankt,het bakje kwark doe ik gewoon door de helft delen en 's ochtends bij mijn brinta het ene deel dan 's avonds rond 9 uurhet andere deel.En tijdens mijn kuur gooi ik mijn koolhydraten naar beneden en eiwitten omhoog.

Grtz...
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Adonis @ Sep. 27 2003,00:32)]Maar als je 6 keer per dag eet met ongeveer 30-35 gram eiwit dan zit je al aan de 180-210 gram eiwit op een dag, genoeg voor iemand van 72-84kg.
            Ga tijdens mijn kuur iets hoger..
            Weeg dan ook iets meer maar als ik dit lees zou het zinloos zijn als ik op 450 gram per dag ga zitten..

( Ongeveer 4 gram p. kilo lichaamsgewicht ) Wil zelfs naar 5 gram...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X