Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
een wat beter blender is misschien wel handig als je er ijsblokken in wilt gooien...wat erg lekker is voor in de zomer...en ik zou een grote nemen...voor je bulk shakes
Maar dat zegt nik over de kwaliteit want bij mij is hij stuk gegaan doordat ik hem van twee hoog naar beneden heb laten keilen.
Jij had waarschijnlijk nog zo'n ouwe blender die je van een flatgebouw naar beneden moest gooien om te mixen ...met de techniek van tegenwoordig zit er gewoon en knopje op die het werk voor je doet!
groente=vies met zoete dinge, elfde als zoet+zout+bitter ofzo dan krijg je kost. ik heb blender en staafmixer en gebruik altijd staaf mixer is superhandig. hoef je niet zoveel af tewassen maar als je ijs wil maken in de zomer kun je beter blender gebruiken.
je moet er wel effe op de mesjes in de blender letten !
er zijn ook blenders waar je beter geen ijsblokjes in kunt mikken omdat de mesjes te klein of niet sterk genoeg zijn!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment