Thee en vitaminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thee en vitaminen

Hoi,

Ik heb een vraag aan jullie.

Had ooit gehoord van als je tijdens je maaltijd thee drinkt dat het percentages van vitamine en mineralen dat in je voedsel zit minder word.
    Klop dit???

Wil je aub voortaan geen vragen plaatsen in een topic waar ze totaal geen plek hebben? Een nieuw topic openen kan met de knop 'Nieuwe discussie' als je op een subforum hebt geklikt...

Edit: Welkom.

Nog een edit: Het lijkt me bijzonder sterk dat de hoeveelheid vitamines en mineralen in je eten minder wordt als je er thee bij drinkt. Alsof je broccoli ziet dat er een kop thee naast je bord staat en spontaan vitamines en mineralen uit gaat poepen ... Of het drinken van thee de opname van vitamines en mineralen beïnvloedt, nog nooit van gehoord eerlijk gezegd...
    Last edited by Pinada; 23-03-2009, 15:37.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

oke ik ben nieuw en had al geprobeer om een nieuwe te openen maar lukte niet kreeg geen toegang van de operator/moderator.

Comment

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Heet water breekt namelijk vitamine C af dat is wat ik ooit van mijn huisarts had gehoord. Maar wat het verder met die andere vitamine doet weet ik niet zekker

Comment

Niet zeiken gewoon je dagelijkse vitamine en mineralen slikken en vreet en zuip wat je lekker vindt
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Dayi View Post
              Heet water breekt namelijk vitamine C af dat is wat ik ooit van mijn huisarts had gehoord. Maar wat het verder met die andere vitamine doet weet ik niet zekker
              Kletskoek. Hitte breekt vitamine C niet af, en het is een in water oplosbare vitamine. Licht vernietigt vitamine C!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X