Wanneer wey-eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en een bak kwark voor het ontbijt ? of na de training ? te trage eiwitten ?

btw.. heeft iemand tips om choco whey met iets te mengen ? vind het heel nasty met water
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Meng het met vanilla whey

Comment

Originally posted by Hebikniet View Post
        en een bak kwark voor het ontbijt ? of na de training ? te trage eiwitten ?

btw.. heeft iemand tips om choco whey met iets te mengen ? vind het heel nasty met water
        magere melk
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Mengen met volle melk.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mengen met half volle melk.. welke melk jij wil..
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Merci !
              <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                magere melk
                Originally posted by GeneralIx View Post
                Mengen met volle melk.
                Originally posted by MasterTuning View Post
                mengen met half volle melk..
                Mmm, ik zou denken dat melk een goeie keuze is Kies maar welke

Zelf had ik chocolade whey en die vond ik niet slecht met water, is gewoon even wennen
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sabrina27 View Post
                  Als je om 06:00 opstaat is 17:45 voor mij laat thuis.
                  Ik denk dat ik hier wel wat mee kan.
                  bedankt.
                  Ik ben maand of 3 elke dag om 4 uur opgestaan en pas om half 8 / 8 uur thuisgekomen.. dat vind ik laat.. dan kon ik nog ff naar de winkel en eten.. en dan weer slapen... :P maar die tijden zijn gelukkig verleden tijd
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Voor de smaak is melk wat beter meestal, voor betere opname water. Heb zelf ook chocolade smaak van RAW IRON Whey en die is ook best te doen met water beetje dextrose er nog bij.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Voor de smaak is melk wat beter meestal, voor betere opname water. Heb zelf ook chocolade smaak van RAW IRON Whey en die is ook best te doen met water beetje dextrose er nog bij.
                      Ik wist niet dat rauw ijzer lekker was...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

haha je zou het gewoon is moeten proberen!
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Ik wist niet dat rauw ijzer lekker was...
                          Je gevoel voor humor is toch dat niet 's ochtends

Comment

4:00 opstaan en 20:00 pas thuis is geen pretje. ik zal niet meer zeuren.

Het doel is mijn spieren beter te definieren. Op dit moment zit ik zeer goed met mijn voeding. alleen wat laag in mijn vetten. Ik ondervind daar geen last van. s'ochtends bij het ontbijt neem ik een wey-shake en 20min na mijn training. Dit doe ik nu bijna 2 weken en ik heb het idee dat het werkt. Direct na mijn training neem ik snelle koolhydraten. Tijdens mijn training een isotone sportdrank.

Maar hoe zit het met de dagen dat je niet traint? Neem je dezelfde hh wey-eiwit? En hoe zit het met wanneer je een rustweek hebt?

Comment

De wheyshake kun je altijd nemen, zelfs op rustdagen... (kun wel die na de training schrappen) zorg gewoon dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt

Comment

Originally posted by Sabrina27 View Post
                                Maar hoe zit het met de dagen dat je niet traint? Neem je dezelfde hh wey-eiwit? En hoe zit het met wanneer je een rustweek hebt?
                                Hiervoor heb cycle ik de dagen. Zo heb ik een eetschema voor een sportdag en een niet sportdag.

Stel je weet dat je gemiddeld 2500kcal per dag moet hebben. Dat is 17.500kcal op een week. Dus dan neem ik 4 niet sport dagen 2300kcal met merendeels eiwitten/onv. vetten en maar 100gr koolhydraten. Dat is 9400kcal op de week. Op de 3 sportdagen eet ik 2700kcal met de maaltijden merendeels eiwitten/koolhydraten en beetje vetten.

Het week totaal is hetzelfde, maar op de dagen dat je minder koolhydraten eet vergroot je de insuline gevoeligheid. Dus de dag dat je wat meer kh's eet worden het merendeels in je spieren gezogen voor energie om te sporten.

Op niet sportdagen neem je alleen de whey bij het onbijt. Op sportdagen neem je alle sportsupplementen die je nodig hebt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X