Wanneer wey-eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga toch dat cyclen eens van dichter bij bekijken Ik eet nu gewoon elke dag hetzelfde... Maar dit ziet er ook wel intressant uit
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Hiervoor heb cycle ik de dagen. Zo heb ik een eetschema voor een sportdag en een niet sportdag.

Stel je weet dat je gemiddeld 2500kcal per dag moet hebben. Dat is 17.500kcal op een week. Dus dan neem ik 4 niet sport dagen 2300kcal met merendeels eiwitten/onv. vetten en maar 100gr koolhydraten. Dat is 9400kcal op de week. Op de 3 sportdagen eet ik 2700kcal met de maaltijden merendeels eiwitten/koolhydraten en beetje vetten.

Het week totaal is hetzelfde, maar op de dagen dat je minder koolhydraten eet vergroot je de insuline gevoeligheid. Dus de dag dat je wat meer kh's eet worden het merendeels in je spieren gezogen voor energie om te sporten.

Op niet sportdagen neem je alleen de whey bij het onbijt. Op sportdagen neem je alle sportsupplementen die je nodig hebt
      Thanks.
      Hier kan ik wat mee. Ik dacht al zoiets maar ben altijd blij als er nog meer mensen zijn met dezelfde gedachten.

Comment

nog een vraagje.
        Nu heb ik gehoord dat er verschil in wey-eiwit zit. Ongedenatureerd en gedanatureerd. Nu weet ik wat het betekent, maar is dit echt zo? En welk wey-eiwit (qua merk) is het beste? Op dit moment neem ik M DOUBLE YOU.

Comment

er is veel verschil in whey. Zou gewoon degene neme met de meeste gr eiwitten per 100gr en zo min mogelijk andere dingen.

MDY vind ik qua prijs niet aantrekkelijk.

Comment

Ik neem op dit moment ook MDY. Op zich niks mis mee, maar er zijn ook goedkopere eiwitten te koop, en ook van hogere kwaliteit. Ik geef hem qua cijfer een 7,5. Gewoon goed dus.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Kan het niet via PB versturen dus plaats het hier.

Bijgevoegd mijn eetschema's gebaseerd op het Cycling. Kan als voorbeeld gehanteerd worden om een eigen cycle schema op te zetten.
              Attached Files

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Kan het niet via PB versturen dus plaats het hier.

Bijgevoegd mijn eetschema's gebaseerd op het Cycling. Kan als voorbeeld gehanteerd worden om een eigen cycle schema op te zetten.
                Thank u

Comment

Vraagje: Bij 18,00 laat je de noten weg en toch heb je meer kh en kcal?

Comment

Originally posted by Sabrina27 View Post
                    nog een vraagje.
                    Nu heb ik gehoord dat er verschil in wey-eiwit zit. Ongedenatureerd en gedanatureerd. Nu weet ik wat het betekent, maar is dit echt zo? En welk wey-eiwit (qua merk) is het beste? Op dit moment neem ik M DOUBLE YOU.

Volgens mij zijn de gedenatureerde niet meer helemaal intact (waarschijnlijk verhit). Ongedenatureerde eiwitten zijn nog wel intact. ik heb tegenwoordig de whey isolaat van powersupplements 93% eiwit voor €22,90. en ja ook ongedenatureerd.

Pure Whey Protein Isolate bevat de volgende ongedenatureerde eiwitfracties:
                    Beta Lactoglobuline 49 %
                    Glycomacropeptide 24 %
                    Alpha Lactalbumine 21 %
                    Immunoglobuline G 4 %
                    Bovine serum albumine 2 %
                    Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                      Vraagje: Bij 18,00 laat je de noten weg en toch heb je meer kh en kcal?
                      Die klopt niet nee.... *gaat het even aanpassen in eigen schema* :P

Verhoog de rijst tot 50gr per maaltijd. En de laatste 100kcal aanvullend met groenten van zo'n 360gr verspreid over die 3 maaltijden
                      Last edited by Pinada; 06-04-2009, 09:57. Reason: Edit op verzoek van ome Fallus

Comment

Ziet er leuk uit, maar maaltijden zoals jou gaan me niet af 3x wat rijst met kip en groenten eten.. Niks voor mij

Comment

Dan lees je het als vlees/volkoren carbs/groenten :P

volkoren pasta met runder gehakt en wat groenten
                          rijst met iets van vlees met groenten

eindeloze opties. Enig echt verschil is de prijs. Zolang je de hoeveelheden aanhoudt zijn de verschillen margineel. Zeker bij vlees en groenten.

Comment

Dat bedoel ik dus Ik zie het niet zitten om 3x rijst/pasta op een dag te eten. Gewoon boterhammen is genoeg. Maar momenteel kom ik er niet met mn schema

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                              Ziet er leuk uit, maar maaltijden zoals jou gaan me niet af 3x wat rijst met kip en groenten eten.. Niks voor mij
                              behoorlijk eentoning ja...
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                behoorlijk eentoning ja...
                                Zolang de resultaten er zijn...boeiend :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X