Ga toch dat cyclen eens van dichter bij bekijken Ik eet nu gewoon elke dag hetzelfde... Maar dit ziet er ook wel intressant uit
Wanneer wey-eiwitten?
Collapse
X
-
Hiervoor heb cycle ik de dagen. Zo heb ik een eetschema voor een sportdag en een niet sportdag.
Stel je weet dat je gemiddeld 2500kcal per dag moet hebben. Dat is 17.500kcal op een week. Dus dan neem ik 4 niet sport dagen 2300kcal met merendeels eiwitten/onv. vetten en maar 100gr koolhydraten. Dat is 9400kcal op de week. Op de 3 sportdagen eet ik 2700kcal met de maaltijden merendeels eiwitten/koolhydraten en beetje vetten.
Het week totaal is hetzelfde, maar op de dagen dat je minder koolhydraten eet vergroot je de insuline gevoeligheid. Dus de dag dat je wat meer kh's eet worden het merendeels in je spieren gezogen voor energie om te sporten.
Op niet sportdagen neem je alleen de whey bij het onbijt. Op sportdagen neem je alle sportsupplementen die je nodig hebt
Hier kan ik wat mee. Ik dacht al zoiets maar ben altijd blij als er nog meer mensen zijn met dezelfde gedachten.
Comment
-
Kan het niet via PB versturen dus plaats het hier.
Bijgevoegd mijn eetschema's gebaseerd op het Cycling. Kan als voorbeeld gehanteerd worden om een eigen cycle schema op te zetten.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKan het niet via PB versturen dus plaats het hier.
Bijgevoegd mijn eetschema's gebaseerd op het Cycling. Kan als voorbeeld gehanteerd worden om een eigen cycle schema op te zetten.The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by Sabrina27 View Postnog een vraagje.
Nu heb ik gehoord dat er verschil in wey-eiwit zit. Ongedenatureerd en gedanatureerd. Nu weet ik wat het betekent, maar is dit echt zo? En welk wey-eiwit (qua merk) is het beste? Op dit moment neem ik M DOUBLE YOU.
Volgens mij zijn de gedenatureerde niet meer helemaal intact (waarschijnlijk verhit). Ongedenatureerde eiwitten zijn nog wel intact. ik heb tegenwoordig de whey isolaat van powersupplements 93% eiwit voor €22,90. en ja ook ongedenatureerd.
Pure Whey Protein Isolate bevat de volgende ongedenatureerde eiwitfracties:
Beta Lactoglobuline 49 %
Glycomacropeptide 24 %
Alpha Lactalbumine 21 %
Immunoglobuline G 4 %
Bovine serum albumine 2 %
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit!
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostVraagje: Bij 18,00 laat je de noten weg en toch heb je meer kh en kcal?
Verhoog de rijst tot 50gr per maaltijd. En de laatste 100kcal aanvullend met groenten van zo'n 360gr verspreid over die 3 maaltijden
Comment
-
Dan lees je het als vlees/volkoren carbs/groenten :P
volkoren pasta met runder gehakt en wat groenten
rijst met iets van vlees met groenten
eindeloze opties. Enig echt verschil is de prijs. Zolang je de hoeveelheden aanhoudt zijn de verschillen margineel. Zeker bij vlees en groenten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
10 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment