en weer een voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en weer een voedingsschema

dit is mijn voedingsschema,ik heb al de hele week zo gegeten op ma woe en vrijdag op di do en zondag eet ik voor de afwisseling';
    (1) 2x boterham + 2x kipfilet + 1x pindakaas
    (2)1 banaan+100 gr m.kwark +1 eetl lijnzaadolie
    (3)100 gr tonijn + 2x boterham + groente +1 eetl lijnzaadolie
    (4)40 gr havermout +100 ml m.melk +15 gr nootjes +15 gr whey
    (5)wat de pot schaft.
    (6)15 gr nootjes
    (7)100 gr kwark
    totaal op di en donderdag;1700 a 1800 kcal. 134 gr koolh,48 gr vet,104 gr eiwit.
    resultaat na 1 week ;geen centimeter eraf of erbij en gewicht is precies hetzelfde gebleven.
    ik wil best hoger in mijn koolh maar ga dan in mijn vetten omhoog en word het weer te veel.
    ik snap het ook wel ,meer eten zwaarder worden = meer vet,koolh en eiwit nodig hebben,maar ik wil wel graag strak in mijn velletje zitten.
    iemand nog tips?eetschema(1).xls
    voer eendjes,geen oorlog

Je moet eerst gewoon is kiezen wat je wil. Je kan niet bulken en cutten tegelijk. Je moet kiezen of je eerst wilt aankomen en daarna afvallen of eerst afvallen en daarna weer aankomen. Je zou ook op onderhoud kunnen gaan zitten. Probeer daar zelf eerst uit te komen.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
      Je moet eerst gewoon is kiezen wat je wil. Je kan niet bulken en cutten tegelijk. Je moet kiezen of je eerst wilt aankomen en daarna afvallen of eerst afvallen en daarna weer aankomen. Je zou ook op onderhoud kunnen gaan zitten. Probeer daar zelf eerst uit te komen.
      ik wil eerst cutten dat kun je toch zien aan het schema.
      voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
        Zet je behoefte en je doel erbij, strak in je velletje is geen doel. Een doel is specifiek, meetbaar, acceptabel, relevant en tijdsgebonden. Dan pas kan er goed commentaar gegeven worden.

EDIT: Om toch een opmerking te maken, ik vind het heel erg weinig, volgens voedingsbehoefte.nl eet jij evenveel als een persoon van 45 kilo. Klopt iets niet lijkt me?
        Last edited by Svalin; 28-03-2009, 13:55.

Comment

Originally posted by Svalin View Post
          Zet je behoefte en je doel erbij, strak in je velletje is geen doel. Een doel is specifiek, meetbaar, acceptabel, relevant en tijdsgebonden. Dan pas kan er goed commentaar gegeven worden.

EDIT: Om toch een opmerking te maken, ik vind het heel erg weinig, volgens voedingsbehoefte.nl eet jij evenveel als een persoon van 45 kilo. Klopt iets niet lijkt me?
          boven aan het schema heb ik alles ingevult lengte gewicht etc en volgens de berekening boven aan het schema moet ik om te cutten ongeveer rond de 1800 kcal eten geeft ie aan.
          ik bedoelde spieren kweken zodat ik zo veel mogelijk vet overal verbrand met name uiteindelijk ook op mijn buikstreek
          voer eendjes,geen oorlog

Comment

boven aan het schema heb ik alles ingevult lengte gewicht etc en volgens de berekening boven aan het schema moet ik om te cutten ongeveer rond de 1800 kcal eten geeft ie aan.
            ik bedoelde spieren kweken zodat ik zo veel mogelijk vet overal verbrand met name uiteindelijk ook op mijn buikstreek
            Aha! Excel bestandje help wel veel inderdaad, ik vind het er netjes uitzien voor je doel. Ik gebruik altijd shake bij het opstaan, maar je zal zelf wel een goede reden hebben deze om 10.00 te pakken en zal ook niet zo gek veel uitmaken. Appeltje zijn snelle KH, volgens meesten is dat beter s'ochtends of na het trainen. Maarja die ene appel zal het verschil niet maken. (mischien meer fruit? :P).

Ik heb (verder) geen opmerkingen, succes ermee!

Comment

Sorry, ik ging alleen af op de tekst die je neer had gezet zeg maar, ik had het excel bestandje over het hoofd gezien. Excuses daarvoor.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Svalin View Post
                Aha! Excel bestandje help wel veel inderdaad, ik vind het er netjes uitzien voor je doel. Ik gebruik altijd shake bij het opstaan, maar je zal zelf wel een goede reden hebben deze om 10.00 te pakken en zal ook niet zo gek veel uitmaken. Appeltje zijn snelle KH, volgens meesten is dat beter s'ochtends of na het trainen. Maarja die ene appel zal het verschil niet maken. (mischien meer fruit? :P).

Ik heb (verder) geen opmerkingen, succes ermee!
                dank je ik heb er ook veel werk aan gehad,vooral omdat veel producten per 100 gr staan aangegeven moet alles omgerekend worden als je een kleinere hoeveelheid wilt en dan ook nog precies uitkomen met de eiwitten en vetten.
                de koolhydraden zijn wel laag is dat erg?
                en ik pak de shake om 10.00 uur omdat ik dan klaar ben met sporten(ik sport namelijk smorgens)
                is het misschien beter om 1 schema aan te houden of maakt dat niet uit als je vet,eiwit enkoolh. maar goed zitten?
                voer eendjes,geen oorlog

Comment

gisteren weer veel gelezen hier en er dus achter gekomen dat mijn eetschema niet helemaal goed is.
                  ik train s'ochtens dus kan na het trainen beter dextro en de whey shake nemen,de lijnzaadolie verschuiven naar de middag (want whey en vetten is niet goed las ik) maar die boterham met rookvlees wat moet ik daar mee?
                  ik zit ook erg laag in mijn koolhydraden iemand nog advies,alvast bedankt
                  voer eendjes,geen oorlog

Comment

Geen vetten rond de training eten, deze zorgen dat je eiwitten trager opgenomen worden en dat wil je dus niet na een training

Die boterham eet je best niet na de training, wacht daar een uurtje mee. Want daar zitten trage kh in en je hebt snelle nodig (zoals jezelf zei kun je iets van Dextro nemen)

Kleine opmerking tussendoor: eet je die havermout puur? Of meng je die met iets?

Je mag ook wat meer dan 15gr whey nemen Zou voor een 20 a 30 gr gaan.

De nootjes van 19u30 verplaatsen en samen met de kwark opeten. En probeer hier een 500gr van te eten.
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                      Geen vetten rond de training eten, deze zorgen dat je eiwitten trager opgenomen worden en dat wil je dus niet na een training

Die boterham eet je best niet na de training, wacht daar een uurtje mee. Want daar zitten trage kh in en je hebt snelle nodig (zoals jezelf zei kun je iets van Dextro nemen)

Kleine opmerking tussendoor: eet je die havermout puur? Of meng je die met iets?

Je mag ook wat meer dan 15gr whey nemen Zou voor een 20 a 30 gr gaan.

De nootjes van 19u30 verplaatsen en samen met de kwark opeten. En probeer hier een 500gr van te eten.
                      de havermout meng ik in de kwark of melk tussendoor en de nootjes eet ik om half 8 als tussendoortje omdat ik van 6 tot 9 s''avonds werk.
                      voer eendjes,geen oorlog

Comment

Als je ze in melk mengt mag je daar de waarden niet van vergeten

Enkel de nootjes eten is niet zo goed. Deel anders de kwark in 2 met telkens wat nootjes er bij?
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

1800 is echt niet veel. zeker als je nog actief gaat sporten.. heb je al geprobeerd om gewoon op onderhoud te eten en kijken wat dan het resultaat is. weet ook verder niet wat je voorheen at.. maar bouw dit rustig af =)

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                            Als je ze in melk mengt mag je daar de waarden niet van vergeten

Enkel de nootjes eten is niet zo goed. Deel anders de kwark in 2 met telkens wat nootjes er bij?
                            oke,goede oplossing om dan die boterham met rookvlees van 10.00 naar 19.30 schuiven zodat ik op het werk ook nog iets voor tussendoor heb, je weet wel om de 2 1/2 3 uur iets eten houd de verbranding op gang.
                            voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              1800 is echt niet veel. zeker als je nog actief gaat sporten.. heb je al geprobeerd om gewoon op onderhoud te eten en kijken wat dan het resultaat is. weet ook verder niet wat je voorheen at.. maar bouw dit rustig af =)
                              voor heen heb ik een jaar tussen de 1000 en de 1300 kcals gegeten superslecht dus ik weet het.
                              ik heb het de laaste 3 maanden met moeite opgebouwd en zit nu meestal rond de 1700 1800 kcal dus dat is al heel wat.
                              voer eendjes,geen oorlog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X