maximale wateriname?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zie niet in waarom je meer dan 3 liter water zou drinken; doe het gwoon rustig aan en hou flessen water bij de hand. Maar, zoals in een andere reactie van mij al staat; drink niet meer dan 3 liter ongeveer per dag. Doe je dit wel, dan hoef je niet meteen te sterven zoals die ene vrouw van die contest, maar gaan er gezonde en belangrijke vitaminen het lichaam weer uit. Lijkt me niet echt de bedoeling dat je dat wil bereiken. Wél is een normale hoeveelheid per dag belangrijk, sowieso boven de 1 liter; beter 1,5. Water is belangrijk bij vele processen in the bodhy so blijf lkkr (gezond) á 2 liter water zuipen!

Comment

ik neem dagelijks gemiddeld 10 liter op, water/cola light/koffie/red bull/ice tea light... Soms nog een pak meer. Nu ben ik dat al jaren gewoon en heb er nooit last van, raad ik zeker niemand anders aan zonder rustig op te bouwen.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        ik neem dagelijks gemiddeld 10 liter op, water/cola light/koffie/red bull/ice tea light... Soms nog een pak meer. Nu ben ik dat al jaren gewoon en heb er nooit last van, raad ik zeker niemand anders aan zonder rustig op te bouwen.
        10 Liter! heb je dan niet zon giga waterbuik

Comment

raad hij nu serieus aan tien liter

wil die mij dood hebbe xD
          19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

nee srry bullshitpraat :P
            19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

Hij raadt het dus niet aan, tenzij je voorzichtig op bouwt. Goed lezen kerel.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X