Schema check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema check

Hoi,

mijn behoefte berekend met de bekende website op deze forum te vinden.

Ik heb expres mijn kh lager gehouden omdat mijn lichaam daar toch enigzins moeite mee heeft om te verbranden.

Graag jullie mening/verbetering/advies.

De reden waarom deze schema zo opgemaakt is vanwege de bereidingstijd wat nog goed te doen is iedere avond.
    Attached Files

Ehm, geen reacties....

Ziet er naar uit dat de schema goed is...

Comment

Originally posted by zaahied View Post
      Ehm, geen reacties....

Ziet er naar uit dat de schema goed is...
      Nee, de mensen hebben hier ook nog een leven Sommige toch

Zou whey en dextro niet samen met ontbijt nemen. Half uurtje der voor als dat kan. Anders gewoon samen nemen.

Mueslireep: opletten voor de suikers.

Dan zou ik zeggen; dam, wat een eentonig schema Doet me denken aan Falstyr
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ok,

kan de dextro in de ochtend misschien vervangen met een klein glaasje sinasappelsap?

Het is idd eentonig. De koolvis wordt nog wel eens vervangen met bijvoorbeeld kipfile of tonijn.

Maar het is makkelijk maken iedere avond. Alles in de wokpan en verdelen over 4 bakjes... Pinda's afwegen en klaar.

Voor de rest nog dingetjes die niet goed zijn?

Eten is om de 3 uur. Drinken is water. Ongeveer 3 tot 4 liter per dag.

Comment

dextro kun je in de ochtend nemen, maar iets voor de rest. Kunt het ook vervangen ja

Comment

is goed,

bij opstaan whey+shake plus dextro. Douchen, scheren,etc. En dan de brinta...

Dextro op niet train dagen alleen in de ochtend. Is dit goed?

Voor de rest nog iets?

Comment

Originally posted by zaahied View Post
              is goed,

bij opstaan whey+shake plus dextro. Douchen, scheren,etc. En dan de brinta...

Dextro op niet train dagen alleen in de ochtend. Is dit goed?

Voor de rest nog iets?
              Niet echt Misschien die mueslireep nog ivm suikers... Voor de rest zou ik zeggen; probeer het eens

Comment

sang, wreed man...

Gewoon goedgekeurd....

Het heeft me gewoon een week gekost om dit schema te maken en uit te proberen....

Nog andere ideetjes om de mouslirepen te vervangen met iets anders?

Ik dacht gooi het erin, lekker goedkoop. Makkelijk tussendoor te pakken en past in het schema betreft kcal.

Comment

Moet eens kijken wat de suikers zijn die er in zitten... Anders gewoon boterhammetjes met kipfilet

Vind het wel raar dat niemand anders reageert

Comment

Hoe hoger je vet%, hoe slechter je insuline produktie, hoe slechter je lichaam koolhydraten verbruikt. Hoe dikker je bent, hoe dikker je wordt. Dus je moet inderdaad zo laag mogelijk in koolhydraten gaan en ze verdienen om weer te mogen eten.

En nu naar het schema...

1)Muesli repen horen er niet in thuis.
                    2)Melk na het trainen zou ik weg laten. Beetje zinloos omdat je ook whey neemt. Je combineert een snel en traag eiwit zodat ze allebei traag worden qua opname.
                    3)Vind dat je nog steeds veel koolhydraten neemt. Als je daar nog 30-40gr vanaf kan snoepen en het bij de eiwitten kan proppen en misschien nog 10gr bij vetten er bij...
                    4)overige maaltijden staan er wel redelijk goed op, maar zou zelf nog iets anders indelen. Een maaltijd alleen koolhydraat/eiwit en een ander eiwit/vet dus niet alles in elke maaltijd.
                    5)wat ik zelf prettig vind is op niet sportdagen 2000kcal te eten met maar 70-80gr koolhydraten, veel eiwitten en vetten. Op sportdagen 2500kcal met circa 200gr kh's, 250gr eiwit en 100gr onv. vet. Werkt goed en je blijft laag in kh's de gehele tijd.

Comment

Melk kan uitstekend pwo. Los of met whey maakt daar weinig voor uit, sla de literatuur er maar op na.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ok,

1. de mousli repen gaan eruit.

2. De melk staat er appart bij maar is gemengd met Whey ipv water etc. Bedoel je dat ik de whey beter met water kan mengen?

3. Ok, KH nog te hoog. Misschien een optie op de zilverijst er helemaal eruit te halen en alleen groente met koolvis te nemen? ( ik ga dit nog even berekeningen in mijn schema waar ik dan uit kom)

4. ok,.... mag wat meer gemixed over de dag. Ik heb wel rekening gehouden met het volgende in deze schema. Geen vetten romdom trainings tijd. Ervoor en erna. Ook niet in de avond. Vandaar dat ik die bij maaltijd 2 en maaltijd 3 neem. (pinda's)

5. Dat is een goede. Ik merk idd verschil met met hetzelfde eten op zowel op train en niet train dagen. Op niet train dagen lijkt het net dat ik toch te veel eet. (voel ik ook)

Ik ga dit meenemen in mijn schema... (heeft wel even tijd nodig hoe ik dit ga aanpakken, aangepaste schema volgd deze week)

Ik zal de whey en melk niet appart maar samen vermelden voor de duidelijkheid. Nu lijkt het net dat ik whey neem en daarnaast nog extra melk.

Comment

Het volgende.

Als ik de 2 muisli repen weg haal ben ik 35gr kh al kwijt. Ook zit ik meteen wat lager in kcal. Gunstig ivm verlagen van vetpercentage.

Is het voldoende om op niet train dagen de middag shake na trainen (+dextro) weg laat en de kwark in de avond halveer naar 250Gr?

Of is het verkeerd om de eiwitten te verlagen...

Comment

Eiwitten nooit verlagen. kwark gewoon op 500gr houden.

Comment

hmmm, ok...

En de middag (na trainen shake met dextro) kan er tussen uit? Of de whey shake erin houden maar dan zonder dextro.

(Alleen op NIET train dagen dus)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X